افزایش شرکت های رسمی در حوزه VOIP پس از برگزاری مزایده

محمد باقر ظهوری فر در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:  پس از برگزازی این مزایده حداقل دو شرکت به فعالان رسمی در این حوزه اضافه می شود. وی گفت: اگر شرکتهای قبلی شرایط حضور در مزایده را داشته باشند می توانند دراین مزایده شرکت کنند و به فعالیت خود ادامه دهند. درغیر …

محمد باقر ظهوری فر در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:  پس از برگزازی این مزایده حداقل دو شرکت به فعالان رسمی در این حوزه اضافه می شود.
وی گفت: اگر شرکتهای قبلی شرایط حضور در مزایده را داشته باشند می توانند دراین مزایده شرکت کنند و به فعالیت خود ادامه دهند. درغیر این صورت شرکت های جدید جایگزین آنها خواهند شد.
ظهوری فر افزود:هنوز چارچوب مزایده تعیین نشده ولی به احتمال زیاد این مزایده تا پایان سال برگزار می شود.
به گزارش موبنا سال گذشته  مزایده تلفن اینترنتی از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد و برندگان آن مشخص شدند. اما  فعالان بخش خصوصی این حوزه پیوسته نسبت به برگزاری این مزایده توسط این شرکت و شرایط آن گله مند بوده اند. 
 در بین تمامی کشمکش های به وجودآمده بین شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت های بخش خصوصی فعال در زمینه تلفن اینترنتی، این کاربران نهایی هستند که به دلیل کیفیت نامطلوب و هزینه بالای سرویس ها بیشترین ضربه را می خورند.
۱۱۷/۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا