نکسوس وان با مشکل روبه رو شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اینفورمیشن ویک، گوشی نکسوس وان گوگل که به تازگی توسط گوگل عرضه شده است. بسیاری از کسانی که این گوشی را از تی موبایل خریداری کرده اند ظاهرا هنوز نتوانسته اند از سرویس های این اپراتوری استفاده کنند و به این ترتیب شکایت زیادی از سوی کاربران …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اینفورمیشن ویک، گوشی نکسوس وان گوگل که به تازگی توسط گوگل عرضه شده است. بسیاری از کسانی که این گوشی را از تی موبایل خریداری کرده اند ظاهرا هنوز نتوانسته اند از سرویس های این اپراتوری استفاده کنند و به این ترتیب شکایت زیادی از سوی کاربران به دلیل عدم تنظیم بر روی شبکه های تی موبایل صورت گرفته است.
بسیاری از خریداران گوشی Nexus One اعلام کرده اند که این گوشی به شبکه های ۳G و ۲G وصل نمی شود و تا کنون بیش از ۵۰۰ نفر اعلام کرده اند که این گوشی یا بر روی شبکه های ۳G کار نمی کند یا در همگام سازی تماس ها یا استفاده از اشتراک های گوگل مشکل داشته است.
بر این اساس بسیاری از کاربران اقدام به ارسال ایمیل یا تماس با شرکت گوگل برای رفع ایرادهای صورت گرفته در گوشی نکسوس وان کرده اند که بسیاری از این شکایات تا کنون بی پاسخ مانده است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا