معرفی گوشی B7320 Omnia PRO سامسونگ

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،  این گوشی ۱/۱۰۲ گرمی که در ابعاد ۶/۱۲ در ۶/۵۹ در ۸/۱۱۱ میلیمتری ساخته شده، از قابلیت پشتیبانی شبکه G3 برخوردار است. صفحه نمایش TFT ، ۴/۲  اینچی این گوشی قابلیت نمایش ۶۵ هزاررنگ را با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ دارد. صفحه کلید بزرگ استاندارد QWERTY در جلوی این گوشی قرار …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،  این گوشی ۱/۱۰۲ گرمی که در ابعاد ۶/۱۲ در ۶/۵۹ در ۸/۱۱۱ میلیمتری ساخته شده، از قابلیت پشتیبانی شبکه G3 برخوردار است. صفحه نمایش TFT ، ۴/۲  اینچی این گوشی قابلیت نمایش ۶۵ هزاررنگ را با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ دارد. صفحه کلید بزرگ استاندارد QWERTY در جلوی این گوشی قرار دارد.
گوشی  B7320 Omnia PRO سامسونگ از یک باتری استاندارد لیتیوم- یون استفاده می کند که هفت  ساعت در زمان مکالمه و ۲۸۸ ساعت در حالت انتظار شارژ می دهد.
 B7320 از ویندوز موبایل نسخه ۱/۶ استفاده می کن دو به زودی با نسخه ۵/۶ تعویض خواهد شد. قدرت پردازنده آن به عدد شگفت انگیز ۵۲۸ مگاهرتز می رسد و دارای ۲۵۶ مگابایت رم و ۲۵۶ مگابایت حافظه ی رام است که این گوشی را عملا به یک PDA تبدیل کرده است. حافظه داخلی این گوشی با مموری کارت microSD up تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.
 با استفاده از MSN messenger، Windows live messenger، Yahoo messenger و AOL messenger می توان به راحتی چت کرد. برای چک کردن و ارسال ایمیل می توان از Microsoft outlook  روی گوشی بهره گرفت.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری این مدل سامسونگ ۱/۳ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است. کیفیت تصاویر گرفته شده ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل است. این دوربین دارای دوربین دوم با کیفیت VGA برای مکالمه تصویری و windows mediaplayer 10 و  سیستم عامل ویندوز موبایل Windows Mobile 6.1 Standard است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا