معرفی گوشی ۲۷۱۰ نویگیشن ادیشن نوکیا

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۸۷ گرمی در ابعاد ۷/۱۳ در ۷/۴۵ در ۲/۱۱۱ میلیمتری ساخته شده است.گوشی ۲۷۱۰ نویگیشن ادیشن نوکیا با ویژگی‌ بالا در سیستم‌های ناوبری و جهت‌ یابی که به کاربر اجاره می‌دهد تا قدم به قدم با دنبال کردن نقشه به مکان مورد نظر کاربر دست یابد. این گوشی  …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۸۷ گرمی در ابعاد ۷/۱۳ در ۷/۴۵ در ۲/۱۱۱ میلیمتری ساخته شده است.
گوشی ۲۷۱۰ نویگیشن ادیشن نوکیا با ویژگی‌ بالا در سیستم‌های ناوبری و جهت‌ یابی که به کاربر اجاره می‌دهد تا قدم به قدم با دنبال کردن نقشه به مکان مورد نظر کاربر دست یابد.
 این گوشی  نوکیا دارای دوربین دو مگاپیکسلی، پخش کننده‌ی داخلی موسیقی است.
 مدل  ۲۷۱۰ نوکیا با شارژر مخصوص ماشین، گیرنده‌ مخصوص جلوی ماشین و کارت حافظه‌  MicroSD همراه شده است.
این گوشی در بدنه‌ای با دو رنگ مشکی و نقره ای به بازار آمده است که کاربر می‌تواند از بین آن‌ها رنگ دلخواه خود را انتخاب کند.
نوکیا ۲۷۱۰ Navigation Edition دارای دوربین دو مگاپیکسلی در پشت گوشی برای عکاسی و ضبط ویدیو است. این دوربین قابلیت زوم دیجیتال چهار برابر را دارد. یک گیرنده‌ی رادیو FM همراه با RDS بر روی آن نصب شده است که می‌توان با هندزفری که به عنوان آنتن هم عمل می‌کند به صدای آن گوش داد.
یک پخش کننده‌ی ویدیو داخلی نیز بر روی آن نصب شده است که توانایی پشتیبانی از فرمت‌های MPEG4، H263، H264 و WMV را دارد. پخش کننده‌ی موسیقی داخلی آن با کیفیت و صدای خوب از فرمت‌های MP3، WAV، eAAC+ و WMA پشتیبانی می کند.
قابلیت‌های این گوشی بیشتر روی فناوری GPS آن متمرکز شده است و از A-GPS به همراه نقشه‌های نوکیا نسخه‌ی ۲.۱ استفاده می‌کند.
کاربر می ‌تواند با استفاده از این فناوری به تعیین دقیق محل خود بر روی نقشه، طول و عرض جغرافیایی، سرعت و مسیر خودتان بپردازد.
این گوشی دارای حافظه‌ی داخلی ۶۴ مگابایت و یک کارت حافظه‌ی همراه دو گیگابایتی است.
این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی Micro SD تا سقف ۱۶ گیگابایت را دارد.
 نوکیا ۲۷۱۰ در چهار باند ۸۵۰، ۹۰۰، ۱۸۰۰ ,۱۹۰۰ GSM کار می ‌کند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا