شیرین تر از شکلات

شاید تا قبل از عرضه این مدل ها ، گوشی های ال جی چندان به عنوان برند معتبری همچون نوکیا و سونی اریکسون مورد خرید مردم قرار نمی گرفت.با توجه به استقبال مردم از این گوشی هم اکنون با گذشت چهار سال از عرضه اولین گوشی شکلات  ،ال جی دومین مدل این سری با نام …

شاید تا قبل از عرضه این مدل ها ، گوشی های ال جی چندان به عنوان برند معتبری همچون نوکیا و سونی اریکسون مورد خرید مردم قرار نمی گرفت.
با توجه به استقبال مردم از این گوشی هم اکنون با گذشت چهار سال از عرضه اولین گوشی شکلات  ،ال جی دومین مدل این سری با نام شکلات جدید BL40 ال جی را وارد بازار کرد  که یک گوشی باریک و منحصر بفرد به شمار می آید و امکانات پیشرفته دارد.
گوشی جدید شکلات ال جی معروف به BL40 یکی از محصولات جدید  این برند است که از ماه آگوست سال جاری میلادی به بازار تلفن همراه معرفی شده است و بزودی وارد بازار تلفن همراه ایران می شود.
آنچه این گوشی را متفاوت می کند،  ابعاد و طراحی باریک و ساده است. این گوشی ۱۲۹ گرمی که به سبک Ferrari طراحی شده است،  دارای قسمت های براق در دو طرف گوشی و خطوط قرمز رنگ در بالا و پایین است که جلوه خاصی به BL40 ال جی می دهد.این گوشی چندان سنگین نیست و طراحی آن به گونه ای است که این گوشی به راحتی در دست جا می گیرد.صفحه نمایش چهار اینچی لمسی خازنی گوشی از قابلیت multi-touch  و حساسیت بالا در مقابل ضربه برخوردار است.
صفحه نمایش گوشی BL40 ال جی دارای یک پوشش شیشه ای خاص است که از آن بخوبی در مقابل خش مراقبت می کند .
همچنین میزان خوانایی صفحه نمایش زیر نور مستقیم خورشید برخلاف سایر مدل های ال جی در حد مطلوب است. اگرچه به پای گوشی iphone نمی رسد.
 این گوشی در مقایسه با iphone پیکسل های بیشتری روی صفحه نمایش دارد . کیفیت تصویر صفحه نمایش موجب می شود مشاهده ویدئو و مرور در عکس ها برای کاربران بسیار جذاب باشد.
دوربین به کار رفته در این محصول جدید ال جی پنج مگاپیکسلی با لنز Schneider-kreuznach و فلش LED است . ماکسیمم وضوح دوربین ۲۵۶۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است که دارای تثبیت کننده تصویر ، geo-tagging ، تشخیص چهره ، چشمک و لبخند نیز می باشد .
کاربرانی که خواستار گوشی با ظرفیت بالا هستند می توانند حافظه داخلی یک گیگابایتی این گوشی را توسط مموری کارت microSD  تا ۳۲ گیگابایت افزایش دهند.
این گوشی دارای دو استاندارد ارتباط محلی یعنی بلوتوث و Wi-Fi است . گزینه های Wi-Fi منوی ساده ای دارند که کاربر در آن شبکه مورد نظر را انتخاب می کند و کلید رمز را تایپ می نماید . هر نرم افزار نصب شده جاوا که نیازمند برقراری ارتباط اینترنتی باشد از کاربر می خواهد که بین UMTS و Wi-Fi ، یکی را انتخاب کند .
برای مثال می توان Google Maps را درارتباط Wi-Fi اجرا کرد . این گوشی دارای پورت استاندارد microUSB برای شارژ کردن و انتقال داده است .
گوشی BL40 ال جی دارای ویجت های متفاوتی از جمله Widget هشدار ، ساعت عقربه دار ، تقویم ، ساعت جهانی ، WeatherBug ، میانبر بازی ها ، رادیو FM ، یادداشت ، اطلاعات شبکه و ماشین حساب است.
گوشی شکلات جدید BL40 ال جی از ارسال و دریافت SMS ، MMS و ایمیل پشتیبانی می کند . SMS و MMS ویرایشگر مشترکی دارند . پیام ها در یک لیست استاندارد مرتب شده اند که براساس تاریخ تفکیک می شود . کاربر می تواند از SMS ، MMS یا هشدار بعنوان فیلتر استفاده کند .
این گوشی همچنین فایل های آرشیو مانند ZIP یا RAR در میان انواع فایل پشتیبانی شده برای پیوست ندارد. اگرچه در زمان دریافت این فایل ها می توانید آنها را در حافظه گوشی ذخیره کنید . پیوست های MS Office و PDF را می توان مستقیما در email Client باز و مشاهده کرد .
گوشی BL40 ال جی در حدود دو هفته آینده با گارانتی اصلی وارد بازار تلفن  همراه ایران می شود.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا