راه اندازی سامانه “۹۰۰۰۹” برای دریافت صورتحساب همراه اول

محمد مهدی عطوفی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با تاکید بر اینکه این سامانه پیام کوتاه می تواند به صورت آنلاین اطلاعات مشترک را ارائه کند ، اظهار داشت: سامانه پیام کوتاه “۹۰۰۰۹” به سیستم بیلینگ همراه اول متصل است و می تواند درلحظه اطلاعات کامل از صورتحساب دوره مشترک و مهلت …

محمد مهدی عطوفی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با تاکید بر اینکه این سامانه پیام کوتاه می تواند به صورت آنلاین اطلاعات مشترک را ارائه کند ، اظهار داشت: سامانه پیام کوتاه “۹۰۰۰۹” به سیستم بیلینگ همراه اول متصل است و می تواند درلحظه اطلاعات کامل از صورتحساب دوره مشترک و مهلت زمان پرداخت را ارائه دهد.
وی گفت: مشترکان سیمکارت های دائمی همراه اول همچنین می توانند با اتصال به سیستم اینترنتی خدمات غیرحضوری این اپراتور، آخرین اطلاعات از قبض و کارکرد خود را دریافت کند.
معاون شرکت ارتباطات سیار از مشترکان سیمکارت های دائمی این اپراتور خواست تا در مهلت مدنظر شرکت ارتباطات سیار ، صورتحساب خود را پرداخت کنند تا بدهی پرداخت شده مشترک در قبوض دوره های بعد، باردیگر درج نشود.
وی گفت: اگر مشترک در زمان مورد نظر، بدهی خود را پرداخت کند درج مجدد بدهی در قبوض بعدی انجام نمی شود و این قبیل مشکلات حل می شود.
به گزارش موبنا همراه اول حدود ۳۵ میلیون مشترک دارد که  ۵/۱۶میلیون آن مشترک سیمکارت دائمی هستند.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا