امکان اتصال به اینترنت در هر جایی فراهم می شود

موبنا- شرکت  Light Blue Opticsاز یک پروژکتور جدید رونمایی کرده که با انعکاس تصاویر بر روی هر سطحی به صفحه نمایش لمسی تبدیل می شود.به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اسلش فون، این پروژکتور که Light Touch Interactive Projector  نامیده می شود می تواند صفحه نمایشی با سایز حدود ۱۰ اینچ در اختیار …

موبنا- شرکت  Light Blue Opticsاز یک پروژکتور جدید رونمایی کرده که با انعکاس تصاویر بر روی هر سطحی به صفحه نمایش لمسی تبدیل می شود.
به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اسلش فون، این پروژکتور که Light Touch Interactive Projector  نامیده می شود می تواند صفحه نمایشی با سایز حدود ۱۰ اینچ در اختیار کاربر قرار دهد و از تصاویر منعکس شده توسط این پروژکتور به عنوان یک صفحه نمایش لمسی استفاده شود و ویژگی هایی چون صفحه کلید مجازی و یک سری کاربردها را در اختیار کاربر قرار می دهد.
این دستگاه از سیستم حسگر لمسی اشعه مادون قرمز برای نمایش دادن تصویر در یک صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی مجازی بهره می برد.
کاربر می تواند پروژکتور را کنترل کرده و با محتواها و کاربردهای چند رسانه ای به وسیله لمس تصاویر استفاده کند.
به این ترتیب این صفحه نمایش لمسی از اتصالات بلوتوث و WiFi برخوردار است  و امکان ارتباط با دستگاه های دیگر و نرم افزارها را دارد و مستقیما می تواند به شبکه های اجتماعی وصل شده و امکان به اشتراک گذاری محتوا را دارد.
دستگاه Light Touch ™ به دو گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و امکان پشتیبانی از کارت MicroSD برای ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت را دارد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا