شرکت های اینترنتی حق امتیاز خود را واریز کنند

علی ذوالقدریها در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به تصویب مبالغ حق امتیاز صدور پروانه شرکت های اینترنتی درهیات دولت در پایان سال گذشته، اظهار داشت: شرکت های ISP یا ISTD  که تا پایان سال ۸۷ از رگولاتوری پروانه فعالیت اخذ کردند، حق امتیاز را در زمان اخذ پروانه واریز نکرده …

علی ذوالقدریها در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به تصویب مبالغ حق امتیاز صدور پروانه شرکت های اینترنتی درهیات دولت در پایان سال گذشته، اظهار داشت: شرکت های ISP یا ISTD  که تا پایان سال ۸۷ از رگولاتوری پروانه فعالیت اخذ کردند، حق امتیاز را در زمان اخذ پروانه واریز نکرده اند.
وی تصریح کرد: تا پایان سال ۸۷ هنوز حق امتیاز شرکت های اینترنتی مصوب نشده بود و سازمان تنظیم مقررات از ابتدای سال جاری حق امتیاز را از شرکت ها دریافت می کنند.
مدیرکل صدور پروانه سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: مبلغ پرداختی حق امتیاز برای شرکت های ISP در استان های بزرگ صد هزارتومان ، استان های متوسط ۸۰ هزار تومان و در استان های کوچک ۵۰ هزار تومان است.
وی افزود: همچنین حق امتیاز صدور پروانه  ISDP برای پهنای باند بالای ۳۴ مگابایت در ثانیه دو میلیون تومان و پایین تراز ۳۴ مگابایت در ثانیه یک میلیون تومان است. 
به گزارش موبنا در حال حاضر حدود ۱۳۵۰  پروانه  ISP  و ۹۵ پروانه ISDP صادر شده است و ماهانه حدود ۲۰ شرکت متقاضی درخواست پروانه برای شروع فعالیت در این حوزه هستند.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا