بازار گوشی تلفن همراه آرام سپری می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، نبود استقبال چندان برای انواع گوشی های بدون گارانتی عرضه شده در بازار تلفن همراه باعث شد فروشندگان نوسان قیمت چندانی را در این کالای ارتباطی ایجاد نکنند.به موجب همین امر مشتریان اکثر گوشی های موجود در بازار را با ثبات قیمت مشخصی خریداری کردند.بازار تلفن همراه در یک …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، نبود استقبال چندان برای انواع گوشی های بدون گارانتی عرضه شده در بازار تلفن همراه باعث شد فروشندگان نوسان قیمت چندانی را در این کالای ارتباطی ایجاد نکنند.
به موجب همین امر مشتریان اکثر گوشی های موجود در بازار را با ثبات قیمت مشخصی خریداری کردند.
بازار تلفن همراه در یک ماه گذشته شاهد کاهش عرضه انواع گوشی های گارانتی دار از جمله گوشی های سونی اریکسون و نوکیا در بازار بود.
 با شرایط فعلی و عرضه گوشی های گارانتی دار با قیمت های بالا مشتریان علاقه چندانی به خرید گوشی های گارانتی دار ندارند . به همین دلیل تنها گوشی های بدون گارانتی عرضه شده در بازار خوش فروشند.
به گفته دست اندرکاران بازار به دلیل وضعیت نا بسامان اقتصادی بازار این کالای ارتباطی به همراه  لوازم جانبی آن با رونق چندانی روبرو نیست.
یکی از نمایندگان قانونی گوشی معتقد است که با استمرار شرایط فعلی در ماه های پایانی سال نیز بازاری گرم و پرفروش برای این کالا پیش بینی نمی شود چرا که میزان مشتریان این کالای ارتباطی به طور چشمگیری کاهش یافته است.
“پدرام الیکایی”  مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه در این باره گفت: در پی نبود تقاضا ، انواع گوشی های موجود در بازار با ثبات قیمت مشخصی در بازار عرضه شده است.
یکی از فروشندگان معتقد است که با شرایط فعلی احتمال کاهش قیمت گوشی های بدون گارانتی طی روزهای آینده در بازار وجود دارد.
“پیام نظری” افزود: در حال حاضر گوشی های زیر ۳۰۰ هزار تومان بیشتر فروش می رود.
گوشی های نوکیا و سونی اریکسون بیشترین تقاضا در بازار را به خود اختصاص داده اند.
گوشی های ۱۶۶۲ ،۵۸۰۰ ،۲۷۰۰ ، ۲۳۳۰،۱۶۵۰ ، ۱۲۰۲ ، ۱۶۶۱ ،  و سایر گوشی های ارزان قیمت نوکیا از یک ماه گذشته تآکنون در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شده اند.
S500 ، W508 ، W595 ، T700 ، K7700 ، J132، G900  نیز از جمله گوشی های پرفروش این برند از ماه گذشته تاکنون عنوان شده اند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا