رفع بیش از۷۰ درصد مشکلات شبکه VOIP

محمد باقرظهوری فر در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری در مورد مشکلات مالی برای پیمانکاران VOIP که در یک سال گذشته همچنان باقی است، اظهار داشت:  شرایط جدید بر بازار حاکم نشده ، ولی شبکه VOIP نسبت به سال گذشته تغییرکرده است.وی ضرر مالی پیمانکاران VOIP در یک سال گذشته را رد کرد و گفت: ترافیک شبکه …

محمد باقرظهوری فر در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری در مورد مشکلات مالی برای پیمانکاران VOIP که در یک سال گذشته همچنان باقی است، اظهار داشت:  شرایط جدید بر بازار حاکم نشده ، ولی شبکه VOIP نسبت به سال گذشته تغییرکرده است.
وی ضرر مالی پیمانکاران VOIP در یک سال گذشته را رد کرد و گفت: ترافیک شبکه در اختیار شرکت زیر ساخت است و کنترل می شود.
ظهوری فر در پاسخ به این پرسش که فعالیت زیرساخت به منزله رقابت با بخش خصوصی است، گفت: شرکت زیرساخت سرویس دهی در این حوزه را ادامه می دهد و قسمتی از فعالیت این شرکت به بخش خصوصی واگذار شده ، اما در شرایط فعلی قسمت مرتبط با VOIP توسط بخش خصوصی فعال است.
به گزارش موبنا سال گذشته مزایده تلفن اینترنتی از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد و برندگان آن مشخص شدند. اما فعالان بخش خصوصی این حوزه پیوسته نسبت به برگزاری این مزایده توسط این شرکت و شرایط آن گله مند بوده اند.
در نتیجه کشمکش های شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت های بخش خصوصی فعال در زمینه تلفن اینترنتی، کاربران از کیفیت نامطلوب و هزینه بالای سرویس ها بیشترین زیان را می بینند.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا