سیمکارت اعتباری تلفن ثابت در استان فارس واگذار نمی شود

چنگیز امیری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تنها یک مرکز مخابراتی در استان فارس توانست در این استان سیمکارت اعتباری تلفن ثابت واگذار کند.  وی گفت: تجهیزات سایر مراکز مخابراتی این استان قدیمی بوده و سیستم فنی آنها امکان پشتیبانی از واگذاری این نوع سیمکارت را ندارد.امیری گفت: شرکت مخابرات استان فارس …

چنگیز امیری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تنها یک مرکز مخابراتی در استان فارس توانست در این استان سیمکارت اعتباری تلفن ثابت واگذار کند. 
وی گفت: تجهیزات سایر مراکز مخابراتی این استان قدیمی بوده و سیستم فنی آنها امکان پشتیبانی از واگذاری این نوع سیمکارت را ندارد.
امیری گفت: شرکت مخابرات استان فارس نمی توانست در سایر نقاط استان این نوع سیمکارت را واگذار کند و به همین دلیل در مجموع واگذاری سیمکارت تلفن ثابت اعتباری در استان فارس منتفی شد.
به گزارش موبنا خط اعتباری تلفن ثابت همانند سیمکارت اعتباری تلفن همراه عمل می کند و مشترک پیش از مکالمه باید کارکرد خود را پرداخت کند. پیش از این مسوولان مخابرات اعلام کرده بودند که احتمال ارائه این نوع سیم کارت با اعتبارهای مختلف نیز وجود دارد و هزینه نصب هر خط تلفن ثابت اعتباری حدود ۱۰هزار تومان است.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا