گوشی ارزان قیمت ان ام سی وارد بازار می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی جدید ان ام سی که با گارانتی شرکت ” نامداران ارتباطات همراه” وارد بازار تلفن همراه می شود با قیمت ۴۷ هزار تومان در بازار عرضه خواهد شد.این گوشی ان ام سی که در لیست گوشی های ارزان قیمت قرار دارد فاقد امکانات پیشرفته است.بلوتوث ، پخش موسیقی، …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی جدید ان ام سی که با گارانتی شرکت ” نامداران ارتباطات همراه” وارد بازار تلفن همراه می شود با قیمت ۴۷ هزار تومان در بازار عرضه خواهد شد.
این گوشی ان ام سی که در لیست گوشی های ارزان قیمت قرار دارد فاقد امکانات پیشرفته است.
بلوتوث ، پخش موسیقی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA ، پشتیبانی از دو سیمکارت از ویژگی های اصلی این گوشی ارزان قیمت به شمار می آید.
تا کنون دو مدل از گوشی ان ام سی  n1000 و n777  با امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه در بازار عرضه می شود توانسته مورد تقاضای اکثر مشتریان قرار گیرد.
گوشی n1000 “nmc” که با قیمت ۱۳۵هزار تومان در بازار عرضه می شود دارای امکاناتی همچون پشتیبانی از دو سیمکارت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی، ارتقای حافظه اصلی توسط مموری کارت تا دو گیگابایت و قابلیت پخش تلویزون است.
در همین حال گوشی n777 همین مارک نیز با قیمت قروش ۱۲۵ هزار تومان دارای مشخصات فنی نظیر صفحه نمایش لمسی، حافظه داخلی ۶ مگابایت و ارتقای آن تا یک گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری vga و قابلیت پخش تلویزون است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا