ایستگاههای جدید مترو تهران تحت پوشش تلفن همراه قرار می گیرد

مجید مختارنیا در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه پوشش شبکه همراه اول در داخل مترو تهران تکمیل نیست ، اظهار داشت: پوشش شبکه همراه اول در ایستگاههای قدیمی مترو تهران مانند میدان امام خمینی تا صادقیه تکمیل است .اما در برخی ایستگاههای جدید هنوز کامل نشده است.وی با تاکید بر …

مجید مختارنیا در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه پوشش شبکه همراه اول در داخل مترو تهران تکمیل نیست ، اظهار داشت: پوشش شبکه همراه اول در ایستگاههای قدیمی مترو تهران مانند میدان امام خمینی تا صادقیه تکمیل است .اما در برخی ایستگاههای جدید هنوز کامل نشده است.
وی با تاکید بر اینکه تکمیل پوشش متروی تهران از برنامه های امسال شرکت ارتباطات سیار است ، اظهار امیدواری کرد تا پایان امسال ایستگاههای جدید مترو تحت پوشش شبکه همراه اول قرار گیرد.
به گزارش موبنا وی چندی پیش هم از اقدام این اپراتور برای پوشش تلفن همراه در تونل توحید تهران خبر داده و گفته بود: با افتتاح این تونل، پوشش تلفن همراه در آن کامل خواهد بود. برای اولین بار همراه اول از تکنولوژی «کابل نشتی» در این تونل استفاده خواهد کرد و در صورت موفقیت ، از این طرح در دیگر نقاطی که نصب آنتن مشکل است، استفاده می‌شود.
با افتتاح این تونل پوشش تلفن همراه در آن تکمیل می‌شود. مختارنیا با اشاره به تکنولوژی لیکی کیبل (کابل نشتی) برای پوشش تونل توحید، گفت: این اولین اجرای این تکنیک خواهد بود و پس از آن قصد داریم در مترو تهران از این فناوری استفاده کنیم .
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا