درج شفاف شاخص های SLA در قرارداد شرکت های اینترنتی با کاربران

علیرضا اصغریان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، با بیان اینکه در برخی موارد از موافقتنامه های سطح خدمات ( SLA) تمامی موارد ضروری از جمله سرعت سرویس، نرخ share سرویس و میزان پشتیبانی از خدمات مشخص نشده، اظهار داشت: برای حل این مشکل بهترین راه حل مراجعه به اپراتور مورد نظر است. وی تصریح کرد: …

علیرضا اصغریان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، با بیان اینکه در برخی موارد از موافقتنامه های سطح خدمات ( SLA) تمامی موارد ضروری از جمله سرعت سرویس، نرخ share سرویس و میزان پشتیبانی از خدمات مشخص نشده، اظهار داشت: برای حل این مشکل بهترین راه حل مراجعه به اپراتور مورد نظر است.
وی تصریح کرد: در صورت رفع نشدن این مساله، مشترک می تواند به یکی از نزدیک ترین ادارات کل منطقه هفت گانه سازمان تنظیم مقررات برای ارائه گزارش مراجعه یا مکاتبه کنند.
اصغریان با بیان اینکه در برخی موارد شرکت ها به علت تغییرمحل، قادر به ادامه سرویس دهی به مشتریان فعلی خود نیستند، گفت: این موضوع از نظر رگولاتوری منتفی است و شرکتی که قصد جابه جایی و آغاز فعالیت در محلی دیگر دارد، برای صدور مجوز فعالیت در محل جدید ، باید رضایت مشتری خود را جلب کرده و به رگولاتوری منعکس کند. 
SLA مخفف “Service Level Agreement”  توافق کتبی بین تامین کننده، توزیع کننده، عرضه کننده و مصرف کننده نهایی خدمات اینترنت و اینترانت است که با توجه به کیفیت سطح خدمات، نحوه اندازه گیری جبران خسارت تخطی از سطح خدمات و ضمانت های اجرایی در آن تعیین می شود.
 ۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا