شبکه یکپارچه سیگنالینگ تا پایان سال‌ را‌ه‌اندازی می‌شود

محمدباقر ظهوری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس در خصوص مراحل پیشرفت شبکه یکپارچه سیگنالینگ اظهار داشت: در حال حاظر تجهیزات شبکه سیگنالینگ خریداری و نصب شده و این شبکه در حال راه‌اندازی است.مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد شبکه راه‌اندازی، آزمایش و تحویل شده و کل شبکه سیگنالینگ …

محمدباقر ظهوری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس در خصوص مراحل پیشرفت شبکه یکپارچه سیگنالینگ اظهار داشت: در حال حاظر تجهیزات شبکه سیگنالینگ خریداری و نصب شده و این شبکه در حال راه‌اندازی است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد شبکه راه‌اندازی، آزمایش و تحویل شده و کل شبکه سیگنالینگ تا پایان سال‌جاری به صورت یکپارچه زیر بار می‌رود.
وی در خصوص مزایای این شبکه خاطرنشان کرد: با استفاده از این شبکه کیفیت کل شبکه ارتباطی کشور افزایش می‌یابد، که بالا رفتن کیفیت شبکه افزایش رضایت کاربران را نیز در پی خواهد داشت.
ظهوری‌فر افزود: همچنین با استفاده از شبکه سیگنالینگ ارائه سرویس‌های بیشتر در داخل و خارج کشور و به صورت بین‌المللی امکان‌پذیر خواهد بود.
وی ادامه داد: این شبکه به ویژه در سرویس‌های ارزش افزوده، که اپراتورها کار بر روی این سرویس‌ها را آغاز کرده‌اند و درآمد خوبی نیز دارد می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و کارایی بالایی نیز داشته باشد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: با استفاده از این شبکه علاوه بر بالا رفتن کیفیت شبکه ارتباطی کشور، مدیریت ارتباطات نیز بسیار بالا خواهد رفت.
وی ادامه داد: به این وسیله می‌توان از مسیرهای مختلف ارتباطات را تأمین کرد که این امر قطعی‌ها و اختلال‌های ارتباطی را به حداقل می‌رساند.
ظهوری‌‌فر خاطرنشان کرد: این شبکه به صورت یکپارچه و در کل کشور راه‌اندازی خواهد شد و ۶۳ نقطه در کل کشور را به صورت نودها و مراکز اصلی پوشش می‌دهد و ارتباط باقی کشور از طریق این ۶۳ نقطه با هم برقرار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا