قیمت Nexus One مشخص شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی Nexus One گوگل توسط HTC ساخته شده و قرار است توسط T-Mobile به بازار عرضه شود.گوشی Nexus One مستقیما از طریق گوگل به شکل قفل شکسته در اختیار مردم قرار می گیرد و قیمتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی Nexus One گوگل توسط HTC ساخته شده و قرار است توسط T-Mobile به بازار عرضه شود.
گوشی Nexus One مستقیما از طریق گوگل به شکل قفل شکسته در اختیار مردم قرار می گیرد و قیمتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده ۵۳۰ دلار است.
البته این گوشی با قیمت ۸۰ دلار و احتساب دو سال قرارداد و پرداخت ماهانه در اختیار کاربران قرار می گیرد و T-Mobile سوبسید ۱۸۰ دلاری به کاربران می دهد.
از ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از چهار باند شبکه GSM (850 / 900 / 1800 / 1900) و سه باند شبکه HSDPA (900 / 2100 / 1700) اشاره کرد.
ابعاد این گوشی ۵/۱۱×۸/۵۹×۱۱۹ میلی متر و وزن آن ۱۳۰ گرم است.
صفحه نمایش این گوشی ۷/۳ اینچی لمسی AMOLED با وضوح تصویر ۸۵۴×۴۸۰ پیکسل است.
جک صوتی ۵/۳ میلی متری، حافظه RAM 512 مگابایتی و  ROM 512 مگابایتی و پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقا تا ۳۲ گیگابایت از دیگر امکانات این گوشی است.
دوربین Nexus One پنج مگاپیکسلی با زوم خودکار و فلش LED با قابلیت تشخیص لبخند و قابلیت ضبط ویدیو است.
سیستم عامل این گوشی نسخه ۲.۱ آندرویید است و از پردازنده Snapdragon QSD8250 یک گیگاهرتزی کوالکام ، مرورگر HTML و رادیو استریو با RDS پشتیبانی می کند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا