اختلال در سرویس تلفن اینترنتی از طرف شرکت ارتباطات زیرساخت نیست

احمد پورنگ نیا در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در مورد وضعیت فعلی ارائه سرویس تلفن اینترنتی اظهار داشت: شبکه ارتباطات زیرساخت کاملا فعال بوده و به راحتی می تواند ترافیک های بین المللی را هندل کند . از این نظر حتی لینک های اضافی که استفاده نشده اند نیز وجود دارد. وی …

احمد پورنگ نیا در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در مورد وضعیت فعلی ارائه سرویس تلفن اینترنتی اظهار داشت: شبکه ارتباطات زیرساخت کاملا فعال بوده و به راحتی می تواند ترافیک های بین المللی را هندل کند . از این نظر حتی لینک های اضافی که استفاده نشده اند نیز وجود دارد.
وی با تاکید براینکه سیستم های شبکه ارتباط زیرساخت برای VOIP مشخص است ، ادامه داد: اگر قطعی سرویس در مسیر بخش خصوصی وجود دارد به طور قطع مربوط به شبکه ارتباطات زیرساخت نمی شود . پورنگ نیا تصریح کرد: به جرات می توان گفت وضعیت شبکه ارتباطات زیرساخت مطلوب است و هیچ مشکلی از بابت ارائه سرویس هایی همچون VOIP وجود ندارد.
به گزارش موبنا شرکت ارتباطات زیرساخت درصدد افزایش پیمانکاران سرویس تلفن اینترنتی است و مسوولان این شرکت اعلام کرده اند که تا پایان امسال برای این موضوع مزایده برگزار می کنند.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا