سیمکارت های اعتباری ۰۹۱۹ پرفروشند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، آنتن دهی مناسب سیمکارت های اعتباری همراه اول باعث شده مشتریان رغبتی به خرید سیمکارت های اعتباری ایرانسل نداشته باشند.بازار سیمکارت های اعتباری تالیا نیز به دلیل افزایش تقاضا روزهای گرمی را سپری می کند.نارضایتی مشتریان از آنتن دهی نامناسب سیمکارت های ایرانسل- mtn در حالی است که این …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، آنتن دهی مناسب سیمکارت های اعتباری همراه اول باعث شده مشتریان رغبتی به خرید سیمکارت های اعتباری ایرانسل نداشته باشند.
بازار سیمکارت های اعتباری تالیا نیز به دلیل افزایش تقاضا روزهای گرمی را سپری می کند.
نارضایتی مشتریان از آنتن دهی نامناسب سیمکارت های ایرانسل- mtn در حالی است که این نوع سیمکارت ها با قیمت پایین تر از تمامی سمیکارت های موجود در بازار به فروش می رسد.
به گفته فروشندگان با استمرار شرایط افزایش تقاضا برای این سیمکارت ها، احتمال افزایش قیمت سیمکارت های اعتباری همراه اول و تالیا در بازار وجود دارد.
سیمکارت های اعتباری همراه اول در حال حاضر به نرخ دولتی ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و در بازار آزاد به بهای ۳۵هزار تومان فروخته می شود.
 شماره های رند و مرتب این نوع سیمکارت با قیمت بالاتر و تا سقف ۷۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
سیمکارت های اعتباری تالیا و ایرانسل – ام تی ان فوق نیز در بازار آزاد به ترتیب به بهای ۱۲ و پنج هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های دائمی همراه اول نیز در بازار امروز تلفن  همراه بدون نوسا قیمت در اختیار مشتریان قرار گرفت.
بهای فروش سیمکارت های ۰۹۱۲ در اکثر مناطق تهران به شرح زیر است.
سیمکارت های صفر دائمی همراه اول( ۰۹۱۲ )با کدهای دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران به قیمت ۵۷۵ ، ۵۴۵، ۳۸۵، ۳۹۰، ۳۶۵، ۳۱۵ و ۳۰۰هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار،پنج ، شش، هفت و هشت به ترتیب به بهای ۵۵۰ ، ۳۹۵، ۳۰۵، ۲۵۵، ۲۵۵ ، ۲۳۰ ، ۲۲۰ و ۲۱۰ هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
قیمت این سیمکارت ها در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا