بازار لوازم جانبی پرجنب و جوش است

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، انواع لوازم جانبی موجود در بازار که هم اکنون با گارانتی رسمی در اختیار مشتریان قرار می گیرد با لوازم جانبی که با گارانتی متفرقه در بازار عرضه می شود از لحاظ قیمت برابر هستند.برخلاف اختصاص ۹۵ درصدی بازار گوشی تلفن همراه به قاچاقچیان، ۷۵ درصد واردات لوازم جانبی …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، انواع لوازم جانبی موجود در بازار که هم اکنون با گارانتی رسمی در اختیار مشتریان قرار می گیرد با لوازم جانبی که با گارانتی متفرقه در بازار عرضه می شود از لحاظ قیمت برابر هستند.
برخلاف اختصاص ۹۵ درصدی بازار گوشی تلفن همراه به قاچاقچیان، ۷۵ درصد واردات لوازم جانبی توسط نمایندگان قانونی صورت می گیرد.
 تعرفه پایین لوازجانبی گوشی تلفن همراه باعث شده تنها ۲۵ درصد سهم این بازار به قاچاقچیان اختصاص یابد و قاچاق این کالای ارتباطی برای فعالان قانونی چندان سودآور نیست.
در همین حال تعرفه ۲۵ درصدی واردات گوشی تلفن همراه تنها به نفع قاچاقچیان است. چرا که فعالان غیرقانونی تاکنون توانسته اند با گسترش فعالیت در این زمینه بیش از ۹۵ درصد سهم بازار را به خود اختصاص دهند.
با توجه به شرایط فعلی شرکت های واردکننده گوشی تلفن همراه تنها به صورت محدود گوشی روانه بازار می کنند و عنان بازار در اختیار قاچاقچیان قرار دارد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا