کاهش ۶۸ درصدی تعرفه تماس‌های دریافتی مشترکان همراه اول از شبکه اتصالات امارات

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ، عباس لطفعلیان اظهار کرد: از روز جمعه چهارم دی ماه تماس‌های دریافتی مشترکان همراه اول توسط اپراتور اتصالات امارات از ۵۱۶ تومان به ۱۶۷ تومان کاهش یافته است. وی گفت: به علت اینکه اپراتور اتصالات اولین و بزرگترین اپراتور امارات است این …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ، عباس لطفعلیان اظهار کرد: از روز جمعه چهارم دی ماه تماس‌های دریافتی مشترکان همراه اول توسط اپراتور اتصالات امارات از ۵۱۶ تومان به ۱۶۷ تومان کاهش یافته است.
وی گفت: به علت اینکه اپراتور اتصالات اولین و بزرگترین اپراتور امارات است این کاهش ۶۸ درصدی از اهمیت خاصی برخوردار است. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد ۷۵ درصد رومرهای ایرانی حداقل یکبار از شبکه اتصالات استفاده کرده‌اند.
لطفعلیان با تاکید بر اینکه رومرهای همراه اول بیشتر به کشورهای عربستان، امارات، ترکیه و سوریه سفر می‌کنند و این کشورها از نظر رومینگ بین‌المللی برای همراه اول مهم هستند اظهار کرد: تمرکز ما برای ارائه تسهیلات بیشتر برروی این کشورهاست.
وی با اشاره به اینکه همراه اول در حج سال گذشته برای اولین بار موفق به انجام مذاکراتی در خصوص کاهش تعرفه تماس‌های دریافتی شده است بیان کرد: با مذاکراتی که در سال گذشته با اپراتورهای عربستانی انجام دادیم، تعرفه تماس‌های دریافتی را از ۶۵۰ تومان به ۱۶۷ تومان (۷۴ درصد) کاهش دادیم.
وی افزود: بخاطر استقبالی که مشترکان از این اقدام کردند ما تشویق شدیم تا تلاش‌هایمان را بیشتر کرده و با اپراتور اتصالات امارات نیز وارد مذاکره شویم.
لطفعلیان اظهار کرد: از این پس مشترکان ما در کشور امارات که در شبکه اتصالات تماس دریافتی داشته باشند، به‌جای دقیقه‌ای ۵۱۶ تومان ۱۶۷ تومان شارژ می‌شوند و کماکان تعرفه تماس خروجی به مقصد ایران دقیقه‌ای ۱۶۳۴ تومان خواهد بود. از این رو توصیه می‌کنیم به منظور استفاده اقتصادی از سرویس رومینگ بین‌المللی، مشترکان بیشتر از تماس‌های دریافتی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه “اتصالات” امارات از پوشش شبکه و کیفیت خوبی برخوردار است، هشدار داد: این کاهش تعرفه فقط در شبکه اپراتور اتصالات امارات است و شامل اپراتورهای DU و ثریا نمی‌شود. لذا مشترکان همراه اول می‌توانند  این اپراتور را انتخاب کرده و از این تخفیف بهره‌مند شوند.
لطفعلیان در پایان اظهار کرد: مذکراتی با اپراتورهای کشورهای ترکیه و سوریه نیز انجام شده که به‌زودی خبرهای جدیدی را درخصوص کاهش تعرفه‌های دریافت این کشورها به اطلاع مشترکان خواهیم رساند.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا