گوشي ۳۶۱۰ fold نوکيا وارد بازار تلفن همراه تهران مي شود

يکي از فروشندگان گوشي هاي نوکيا در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: گوشي ۳۶۱۰ Fold که به تازگي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده است بعد از عرضه نهايي وارد بازار تلفن همراه تهران مي شود و در دسترس متقاضيان قرار مي گيرد.فعالان بازار پيش بيني مي کنند با توجه به امکانات اين …

يکي از فروشندگان گوشي هاي نوکيا در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: گوشي ۳۶۱۰ Fold که به تازگي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده است بعد از عرضه نهايي وارد بازار تلفن همراه تهران مي شود و در دسترس متقاضيان قرار مي گيرد.
فعالان بازار پيش بيني مي کنند با توجه به امکانات اين گوشي عرضه نهايي آن در بازار تلفن همراه تهران در ميانگين قيمت ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان باشد.
مشخصات فني گوشي۳۶۱۰ Fold   نوکيا به شرح زير است: 
اين گوشي ۹۷ گرمي ابعادي در اندازه‌هاي ۶/۹۹ در ۳/۴۴ در ۵/۱۹ ميلي‌متر دارد.
نوکيا ۳۶۱۰ Fol به عنوان يک گوشي کارآمد از باندهاي  چهارگانه GSM 850 / 900 / 1800  1900 پشتيباني مي‌کند.
صفحه نمايش اصلي مدل فوق دو اينچي از نوع  TFT است که رزولوشني برابر با ??? در ??? پيکسل دارد و ??? هزار رنگ را نمايش مي دهد. صفحه نمايش خارجي آن نيز يک نمايشگر ۳۶/۱  اينچي ???از نوع TFT است.
از قابليت‌هاي ۳۶۱۰ Fold  مي‌توان به پشتيباني از زنگ‌هاي پلي‌فونيک ?? کاناله و MP3  ، امکان دانلود زنگ ، قابليت ارسال و دريافت پيام‌هاي SMS، MMS و اي‌ميل، مرورگر WAP 2.0/xHTML، بلوتوث نسخه‌ دو ، microUSB نسخه‌ي ۸/۲، جاوا MIDP دو ، پخش‌کننده‌ صوتي با پشتيباني از فرمت‌هاي MP3/AAC/eAAC+/WMA، T9، هندزفري داخلي، چهار بازي از پيش نصب شده  و قابليت دانلود بازي‌هاي ديگر و گام‌شمار اشاره داشت.
دوربين به کار رفته در گوشي همراه نوکيا مدل ۳۶۱۰ Fold يک دوربين ?.? مگاپيکسلي با زوم ديجيتال شش برابر است که رزولوشني برابر با ۱۲۸۰ در ۱۰۲۴ دارد.
حافظه‌ي داخلي ۳۶۱۰ Fold يک حافظه‌ي ?? مگابايتي است که با استفاده از کارت‌هاي حافظه‌ي microSD حداکثر تا چهار گيگابايت افزايش مي‌يابد. باتري مصرفي آن نيز يک باتري استاندارد يون ليتيوم نوع BL-5C است که براي حداکثر مدتي برابر با ???ساعت در حالت استندباي و در حالت مکالمه چهار? ساعت و ?? دقيقه عمر مي‌کند.
۱۲۹/۱۶/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا