معرفی گوشی x3 نوکیا

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۱۰۳ گرمی در ابعاد ۹۶ در ۳/۴۹ در ۱/۱۴ میلیمتری ساخته شده است.این مدل نوکیا از باندهای  ۹۰۰، ۱۸۰۰ و ۱۹۰۰ GSM پشتیبانی  می کند.نمایشگر LCD نوکیا X3 TFT  قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ را دارد. این نمایشگر ۲/۲ اینچی با دقت ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل ساخته …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۱۰۳ گرمی در ابعاد ۹۶ در ۳/۴۹ در ۱/۱۴ میلیمتری ساخته شده است.
این مدل نوکیا از باندهای  ۹۰۰، ۱۸۰۰ و ۱۹۰۰ GSM پشتیبانی  می کند.
نمایشگر LCD نوکیا X3 TFT  قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ را دارد. این نمایشگر ۲/۲ اینچی با دقت ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل ساخته شده است.
 از ویژگی های دیگر این گوشی می توان به دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. این دوربین توانایی گرفتن عکس هایی در رزولوشن۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل را داراست.
همچنین گوشی x3 نوکیا  از SMS، MMS و Email پشتیبانی می کند.
این گوشی با یک بلوتوث نسخه ی ۱/۲ به همراه A2DP تجهیز شده است که کاربر می تواند فایل های خود را با سرعت زیاد با گوشی های دیگر و کامپیوتر رد و بدل کرد.
 به جز آن این گوشی دارای یک پورت Micro USB نسخه ی دو نیز است که برای انتقال حجم زیادی از فایل ها بین موبایل و کامپیوتر به علت سرعت زیاد انتقال بسیار مناسب است.
این گوشی قابلیت پشتیبانی از GPRS را نیز دارد، بدین طریق کاربر می تواند از طریق اپراتور تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی پیدا کنید.
پخش کننده ی صوتی تصویری Nokia X3 قادر به پخش فایل هایی با فرمت های MP3،MP4،eAAC+،WMA است.
همچنین یک Audio jack 3.5 میلیمتری با این گوشی همراه است که کیفیت بسیار عالی را برای شما ارمغان می آورد و برای شما از گوش کردن به موسیقی خاطره ی خوشی را بر جای می گذارد.
حافظه داخلی این مدل نوکیا ۴۶ مگابایتی است که توسط مموری کارت microSD تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.
باتری مدل فوق  Li-Ion با توان ۸۶۰ میلی آمپری است که در حالت مکالمه مداوم تا ۷:۳۰ دوام می آورد.
گوشی x3 نوکیا با گارانتی رسمی با قیمت ۱۴۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا