اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال به شرکت صنایع مخابراتی راه دور شیراز

علی شهیری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: پس از چند ماه تلاش بی‌وقفه نسبت به تهیه مصوبات بخش صنعت در دور جدید سفر رئیس جمهوری به فارس سازمان صنایع و معادن فارس موفق به ارائه چند پیشنهاد شد.وی مهم‌ترین موارد ارائه شده به هیئت دولت در بخش صنعت و معادن …

علی شهیری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: پس از چند ماه تلاش بی‌وقفه نسبت به تهیه مصوبات بخش صنعت در دور جدید سفر رئیس جمهوری به فارس سازمان صنایع و معادن فارس موفق به ارائه چند پیشنهاد شد.
وی مهم‌ترین موارد ارائه شده به هیئت دولت در بخش صنعت و معادن را ارتقای حوزه سرمایه‌گذاری در این بخش دانست.
شهیری ادامه داد: این مصوبه‌ها شامل تأمین مواد اولیه دو واحد فولادسازی از سوی وزارت صنایع و معادن، صدور مجوز ساخت و تأمین اعتبار احداث ساختمان‌های اداری صنایع و معادن در شهرستان‌‌‌های استان فارس بوده است.
رئیس سازمان صنایع و معادن استان فارس همچنین از مطالعه امکان‌سنجی ایجاد شهرک صنعتی آجر در منطقه کوار و صدور مجوز استخدام ۵۰ کارشناس متخصص حوزه صنعت و معدن خبر داد که از دیگر مصوبه‌های سفر سوم ریاست جمهوری و هیئت دولت به فارس در بخش صنعت بوده است.
وی در ادامه به شرکت مخابراتی راه دور (I.T.I) اشاره کرد و افزود: وزارتخانه‌های صنایع و معادن و علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف شده‌اند، نسبت به تجهیزاتی که امکان ساخت آنها در کارخانه (I.T.I) وجود دارد، از واردات کالاهای مشابه جلوگیری کنند.
شهیری همچنین بیان داشت: شرکت‌های مخابراتی سراسر کشور برای رفع نیاز تجهیزات مخابراتی براساس عقد قرارداد نسبت به تجهیزات مورد نیاز خود کارهای خود را به این کارخانه بسپارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا