اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال به شرکت صنایع مخابراتی راه دور شیراز

علی شهیری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: پس از چند ماه تلاش بی‌وقفه نسبت به تهیه مصوبات بخش صنعت در دور جدید سفر رئیس جمهوری به فارس سازمان صنایع و معادن فارس موفق به ارائه چند پیشنهاد شد.
وی مهم‌ترین موارد ارائه شده به هیئت دولت در بخش صنعت و معادن را ارتقای حوزه سرمایه‌گذاری در این بخش دانست.
شهیری ادامه داد: این مصوبه‌ها شامل تأمین مواد اولیه دو واحد فولادسازی از سوی وزارت صنایع و معادن، صدور مجوز ساخت و تأمین اعتبار احداث ساختمان‌های اداری صنایع و معادن در شهرستان‌‌‌های استان فارس بوده است.
رئیس سازمان صنایع و معادن استان فارس همچنین از مطالعه امکان‌سنجی ایجاد شهرک صنعتی آجر در منطقه کوار و صدور مجوز استخدام ۵۰ کارشناس متخصص حوزه صنعت و معدن خبر داد که از دیگر مصوبه‌های سفر سوم ریاست جمهوری و هیئت دولت به فارس در بخش صنعت بوده است.
وی در ادامه به شرکت مخابراتی راه دور (I.T.I) اشاره کرد و افزود: وزارتخانه‌های صنایع و معادن و علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف شده‌اند، نسبت به تجهیزاتی که امکان ساخت آنها در کارخانه (I.T.I) وجود دارد، از واردات کالاهای مشابه جلوگیری کنند.
شهیری همچنین بیان داشت: شرکت‌های مخابراتی سراسر کشور برای رفع نیاز تجهیزات مخابراتی براساس عقد قرارداد نسبت به تجهیزات مورد نیاز خود کارهای خود را به این کارخانه بسپارند.

خروج از نسخه موبایل