شبکه بک بون به شرکت های مخابراتی استانی واگذار می شود

محمدرضا نوبری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری با اشاره به اینکه امور نگهداری شبکه های بک بون زیرساخت  به اپراتورهای استانی  و یا سایر پیمانکارانی که در این زمینه فعال هستند، واگذار می شود ، افزود:  در شرایط  فعلی فراخوان آن به بخش خصوصی داده شده است.وی  با اشاره اینکه شرکت ارتباطات زیر …

محمدرضا نوبری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری با اشاره به اینکه امور نگهداری شبکه های بک بون زیرساخت  به اپراتورهای استانی  و یا سایر پیمانکارانی که در این زمینه فعال هستند، واگذار می شود ، افزود:  در شرایط  فعلی فراخوان آن به بخش خصوصی داده شده است.
وی  با اشاره اینکه شرکت ارتباطات زیر ساخت  از تصدی  گری  خارج شده وبه سمت حاکمیت پیش می رود ، افزود: نگهداری شبکه عملیات تصدی گری است که باید به بخش خصوصی واگذار شود.
مدیرکل مهندسی شبکه و امور استانهای شرکت ارتباطات زیرساخت گفت:  این برنامه در دست اجرا است و شرکت ارتباطات زیر ساخت نظارت حاکمیتی براین واگذاری خواهد داشت.
نوبری افزود: شرکت ارتباطات زیر ساخت با برگزاری فراخوانی ،تجهیزات مربوطه  با حجم مشخص را به بخش خصوصی واگذار می کند.
وی افزود: برای ایجاد  پیمانکاران قدرتمند دراین زمینه شرکت ها به چهار گروه تقسیم شده اند .این گروه ها می توانند درتمامی استان ها شرکت کنند ودربخش های مختلف شبکه بک بن را در اختیار بگیرند.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا