کاهش قیمت اندک انواع گوشی تلفن همراه در بازار

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، هفته گذشته، به دلیل کاهش مراجعه کنندگان بازار تلفن همراه  روزهای بی جنب و جوشی را سپری کرد و قیمت انواع گوشی ها روز به روز کاهش یافت.کاهش قیمت  تمامی گوشی ها در حالی بود که جدیدترین مدل گوشی برند نوکیا که با نام N900 با کاهش قیمت ۴۲۰ …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، هفته گذشته، به دلیل کاهش مراجعه کنندگان بازار تلفن همراه  روزهای بی جنب و جوشی را سپری کرد و قیمت انواع گوشی ها روز به روز کاهش یافت.
کاهش قیمت  تمامی گوشی ها در حالی بود که جدیدترین مدل گوشی برند نوکیا که با نام N900 با کاهش قیمت ۴۲۰ هزار تومانی روبرو شد و با قیمت  ۶۸۰ هزار تومان در بازار به فروش رسید.
فروشندگان علت شکسته شدن قیمت این گوشی را بهای کاذب آن عنوان کردند و معتقدند گوشی  برای اولین بار توسط قاچاقچیان و با قیمت کاذب وارد بازار می شود و بعد از گذشت مدت کوتاهی با تعدیل قیمت چشمگیر روبرو می شود.
از سوی دیگر اشباع بازار گوشی و رکود بازار این کالای ارتباطی از جمله دلایلی بود که باعث شده مراجعه کنندگان تمایل چندانی برای خرید گوشی با قیمت های ۲۰۰ هزار تومان به بالا نشان ندهند.
بی رونقی بازار تلفن همراه تنها مربوط به هفته گذشته نبود.از اواخر سال گذشته تا کنون بازار گوشی تلفن همراه روزهای نه چندان گرمی را سپری می کنند.
در پی افزایش عرضه سیمکارت های اعتباری که با قیمت های پایین در بازار عرضه می شود، تقاضا برای گوشی های ارزان قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت.
۱۲۹/۱۵

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا