گوشی های پرفروش هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی  ۲۷۰۰ کلاسیک نوکیا  که توانسته مورد خرید اکثر مشتریان قرار گیرد با بهای ۱۱۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی  ۲۷۰۰ کلاسیک نوکیا  که توانسته مورد خرید اکثر مشتریان قرار گیرد با بهای ۱۱۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری  دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی این گوشی نوکیا به شمار می‌آید.
گوشی های  ۱۲۰۹  و ۳۱۲۰ کلاسیک نوکیا مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفت.
این دو مدل گوشی به ترتیب به بهای ۳۶ و ۱۳۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران عرضه شد.
به گفته فروشندگان گوشی های سونی اریکسون مدل S500 این برند با بهای فروش ۱۲۸  هزار تومان بیشترین تقاضای بازار تلفن  همراه را به خود اختصاص داده و در لیست پرفروش ترین ها جا گرفت.
صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا دو گیگابایت  از مشخصات فنی مدل فوق به شمار می آید.
گوشی  W595 سونی اریکسون نیز همچنان از مدل های پرفروش این برند به شمار می آید و با قیمت ۱۸۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
گوشی KE990 ال جی که دارای صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی توسط microSD تا دو گیگابایت از ویژگی های این گوشی است توانسته در بازار تلفن همراه مورد استقبال مشتریان قرار گیرد.
این گوشی با قیمت ۲۱۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
دو مدل گوشی GC900 Viewty Smart و KC910 ال جی هفته ای که گذشت درلیست گوشی های خوش فروش این برند با بهای ۳۶۵و ۳۱۵هزار تومان قرار گرفت.
به گفته فروشندگان گوشی های سامسونگ، مدل F480  این برند طی هفته ای که گذشت مورد خرید اکثر مشتریان قرار داشت.
این مدل سامسونگ با قیمت ۲۵۹ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش رسید.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، صفحه نمایش لمسی TFT و قابلیت  ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت microSD   تا هشت گیگابایت از ویژگی های مدل فوق به شمار می آید.
در همین حال مدل S3650 Corby که با قیمت ۱۸۲ هزار تومان در بازار به فروش می رسد، توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد.
صفحه نمایش TFT لمسی ، حافظه داخلی ۵۰ مگابایتی، قابلیت ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت microSD تا هشت گیگابایت و دوربین دو مگاپیکسلی از ویژگی های این گوشی به شمار می آید.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا