اعلام قیمت سیمکارت در آخرین روز از هفته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، استمرار کاهش تقاضا برای سیمکارت های موجود در بازار که شامل همراه اول، تالیا و ایرانسل- ام تی ان می شود، باعث شده  این کالای ارتباطی بدون نوسان قیمت در اختیار مشتریان قرار گیرد. بهای سیمکارت های تلفن همراه در آخرین روز از هفته جاری به شرح زیر است: سیمکارت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، استمرار کاهش تقاضا برای سیمکارت های موجود در بازار که شامل همراه اول، تالیا و ایرانسل- ام تی ان می شود، باعث شده  این کالای ارتباطی بدون نوسان قیمت در اختیار مشتریان قرار گیرد.
 بهای سیمکارت های تلفن همراه در آخرین روز از هفته جاری به شرح زیر است:
سیمکارت های صفر دائمی همراه اول( ۰۹۱۲ )با کدهای دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران به قیمت ۵۷۵ ، ۵۴۵، ۳۸۵، ۳۹۰، ۳۶۵، ۳۱۵ و ۳۰۰هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار،پنج ، شش، هفت و هشت به ترتیب به بهای ۵۵۰ ، ۳۹۵، ۳۰۵، ۲۵۵، ۲۵۵ ، ۲۳۰ ، ۲۲۰ و ۲۱۰ هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های اعتباری همراه اول در حال حاضر به نرخ دولتی ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و در بازار آزاد به بهای ۳۵هزار تومان فروخته می شود.
 شماره های رند و مرتب این نوع سیمکارت با قیمت بالاتر و تا سقف ۷۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
سیمکارت های اعتباری تالیا و ایرانسل – ام تی ان فوق نیز در بازار آزاد به ترتیب به بهای ۱۲ و پنج هزار تومان به فروش می رسد.
قیمت این سیمکارت ها در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا