گوشی های پرفروش ال جی در بازار امروز تهران

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی KE990 ال جی که دارای صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی توسط microSD تا دو گیگابایت از ویژگی های …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی KE990 ال جی که دارای صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی توسط microSD تا دو گیگابایت از ویژگی های این گوشی به شمار  است توانسته در بازار تلفن همراه مورد استقبال مشتریان قرار گیرد.
این گوشی با قیمت ۲۱۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
دو مدل گوشی GC900 Viewty Smart و KC910 ال جی که درلیست گوشی های خوش فروش این برند قرار گرفته است به ترتیب به بهای ۳۶۵و ۳۱۵هزار تومان به فروش می رسد.
گوشی GC900 Viewty Smart از صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی و ارتقا حافظ داخلی توسط مموری کارت بهره می برد.
صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ ، دوربین هشت مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی های گوشی KC910 ال جی به شمار می آید.
گوشی GD900 Crystal از دیگر مدل های این برند است که بهای فروش ۴۸۵ هزار تومان توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.
گوشی GD900 Crystal دارای صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی است.
گوشی kf350 ال جی با قیمت فروش ۱۷۰ هزار تومان نیز توانسته مورد استقبال مشتریان در و در جایگاه سوم پرفروش ترین های این برند قرار گیرد.
این گوشی تاشو دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و حافظه داخلی قابل ارتقا با مموری کارت است.
۱۲۹/۲۰

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا