مذاکره نیمه هادی عماد با سازندگان صاحب نام برای تولید گوشی

رمضانعلی صادق زاده در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در شرایط  فعلی  شرکت نیمه هادی عماد با مشارکت یکی ازشرکت های کره جنوبی به طور محدود درحال تولید گوشی تلفن همراه است.وی  ادامه داد:  شرکت نیمه هادی عماد قصد  تولید صد هزار گوشی در سال را دارد که در زمان مقرراین …

رمضانعلی صادق زاده در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در شرایط  فعلی  شرکت نیمه هادی عماد با مشارکت یکی ازشرکت های کره جنوبی به طور محدود درحال تولید گوشی تلفن همراه است.
وی  ادامه داد:  شرکت نیمه هادی عماد قصد  تولید صد هزار گوشی در سال را دارد که در زمان مقرراین میزان گوشی را تولید می کند.
صادق زاده  گفت: هر کدام از گوشی های تلفن همراه تولید شده توسط نیمه هادی عماد دارای  بازار و استقبال مختلفی است.
معاون سازمان گسترش و نوسازی در باره تولید گوشی با مشارکت های شرکت های خارجی در داخل کشور گفت: شرکت  نیمه هادی عماد با سازندگان صاحب نام گوشی تلفن همراه  درحال انجام  مذاکره است ، درصورتیکه  جلب مشارکت در این زمینه صورت گیرد، گوشی های جدید نیمه هادی عماد با مشارکت شرکت های خارجی  تولید می شود.
 قرار بود با توافق وزارت صنایع با شرکت های داخلی از جمله itmc و نیمه هادی عماد و افزایش تعرفه واردات، شرایط برای تولید گوشی ملی فراهم شود که با گذشت چند سال از اتخاذ این تصمیم این امر محقق نشده است.
 117/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا