سوییچ ملی کشور ظرفیت پوشش ۷ میلیون تراکنش را دارد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا مهندس قادری اظهار داشت: :بررسی عملکرد هشت ماهه اخیرسوئیچ ملی کشور (شتاب) در مقایسه با عملکرد سوییچ های عضو آن مشخص می کند که آنچه امروزبه عنوان اشکال در سیستم شتاب  یا ظرفیت محدود آن در پوشش تراکنش ها یاد می شود تا حدود زیادی ناشی از تحلیل های …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا مهندس قادری اظهار داشت: :بررسی عملکرد هشت ماهه اخیرسوئیچ ملی کشور (شتاب) در مقایسه با عملکرد سوییچ های عضو آن مشخص می کند که آنچه امروزبه عنوان اشکال در سیستم شتاب  یا ظرفیت محدود آن در پوشش تراکنش ها یاد می شود تا حدود زیادی ناشی از تحلیل های نادرست  در تعمیم کاستی های سوییچ های عضو به سوئیچ شتاب است.
وی  گفت: در این هشت ماهه عملکرد شتاب با متوسط ۳۲/۹۳ درصد از روند مطلوبی برخوردار بوده است.
قادری ادامه داد: درهمین بازه زمانی  شاهد نوسان عملکرد سوییچ های عضو شتاب هستیم. نوساناتی که به اشتباه به عدم توانایی سوییچ شتاب در پوشش حجم تراکنش ها وارده تعبیر می شود.
وی با بیان اینکه قابلیت فعلی شبکه شتاب در پوشش هفت  میلیون تراکنش روزانه، نکته مهمی است که نباید به سادگی از آن عبور کرد ، گفت:  پیش بینی می شود با برنامه ریزی های صورت گرفته تا سه ماهه اول سال آینده این میزان به ۲۱ میلیون تراکنش در روز برسد.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا