دومین جلسه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران برگزار شد

  به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در دومین جلسه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران که پس از خصوصی سازی برگزار شد، مصوبات جاری شرکت مخابرات ایران را به همراه داشت. در این جلسه مقرر شد، اولین جلسه مجمع عمومی شرکت های مخابرات استانی روز …

  به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در دومین جلسه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران که پس از خصوصی سازی برگزار شد، مصوبات جاری شرکت مخابرات ایران را به همراه داشت.
در این جلسه مقرر شد، اولین جلسه مجمع عمومی شرکت های مخابرات استانی روز دوشنبه هفته جاری برگزار شود. در جلسه مجمع عمومی روز دوشنبه هفته جاری، درخواست های ۳۰ شرکت تابعه استانی و شرکت ارتباطات سیار ایران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
بنابراین گزارش، در اولین جلسه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی سازی که هفته گذشته برگزار شد، رئیس هیات مدیره،نایب رئیس و مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تعیین و معرفی شدند.
 در جهت اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و در مرحله نخست واگذاری شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی، مالکیت این شرکت به بخش خصوصی منتقل شد و در نهایت و در مرحله دوم، علاوه بر مالکیت، مدیریت شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی منتقل شد.
کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین در آبان ماه سال جاری با پرداخت مبلغ ۱۵۶۴ میلیارد تومان در قالب پرداخت ۲۰ درصد وجه نقد معامله شرکت مخابرات ایران، سهام مدیریتی مخابرات ایران را در اختیار گرفت.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا