gprs همراه اول سراسری ارائه می شود

حمید رضا نیکوفر درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا  با  اشاره به  اجرای فاز دوم   اظهار داشت:  در صورت استفاده از این سرویس  در شهرهای اصلی ،اپراتور فرصت سرمایه گذاری برای  توسعه  سرویس را پیدا می کند.وی با بیان اینکه درحال حاضر این سرویس در تمامی مراکز شهرهای استان ارائه شده ،افزود: سرویس gprs  …

حمید رضا نیکوفر درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا  با  اشاره به  اجرای فاز دوم   اظهار داشت:  در صورت استفاده از این سرویس  در شهرهای اصلی ،اپراتور فرصت سرمایه گذاری برای  توسعه  سرویس را پیدا می کند.
وی با بیان اینکه درحال حاضر این سرویس در تمامی مراکز شهرهای استان ارائه شده ،افزود: سرویس gprs  همراه  اول در تهران و مراکز استان به نسل ۷۵/۲ ارتقاء یافته است.
وی ادامه داد: شرکت ارتباطات سیار سرویس gprs را برای سایر شهرهای کشور در نسل ۷۵/۲  فعال می  کند.
به گزارش موبناGPRS یکی از خدمات شبکه‌های GSM است که با بهره‌گیری از آن می‌توان به تبادل بسته‌های دیتا پرداخت.
پیش از این استفاده از gprs همراه اول در زمان پیک ترافیک ۸/۱۴ ریال و جزآن چهارریال بود.این اپراتور با ارائه چهار جدول نسبت به اعلام نرخ های جدید این سرویس اقدام کرد.
براین اساس متقاضیان می توانند با خرید بسته های پیشنهادی نسبت به دریافت این سرویس با قیمت های جدید اقدام کنند.
ارزش ریالی بسته شماره یک gprs همراه اول با نرخ فعلی ۸/۱۴ ریال در زمان پیک وچهارریال در زمان غیر پیک برابر ۵۸ هزار و ۵۰۰ ریال می باشد.
همچنین ارزش ریالی بسته شماره دو این سرویس ۱۶۲ هزار و ۹۰۰ ریال ، بسته شماره سه ۴۷۱ هزار ریال و بسته شماره چهار ۴۷۹ هزار ریال خواهد بود . مدت استفاده ازاین بسته با توجه به سرعت آن ، یک ماه تعیین شده است.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا