مدیرعامل مخابرات ابقا شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نمایندگان حقیقی هیئت مدیره جدید مخابرات اواخر هفته گذشته تشکیل جلسه دادند و طی آن سمت ۳ عضو از ۵ عضو هیئت مدیره این شرکت مشخص شد.براساس تصمیماتی که گرفته شد وفا غفاریان و سید مصطفی سید هاشمی ( نمایندگان توسعه اعتماد مبین و گسترش الکترونیک مبین) به عنوان …

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نمایندگان حقیقی هیئت مدیره جدید مخابرات اواخر هفته گذشته تشکیل جلسه دادند و طی آن سمت ۳ عضو از ۵ عضو هیئت مدیره این شرکت مشخص شد.
براساس تصمیماتی که گرفته شد وفا غفاریان و سید مصطفی سید هاشمی ( نمایندگان توسعه اعتماد مبین و گسترش الکترونیک مبین) به عنوان رئیس و نائب رئیس هیئت مدیره انتخاب شدند. هئیت مدیره جدید مخابرات، صابر فیضی را در سمت مدیرعاملی این شرکت ابقاء کردند.
این در حالی است که به دلیل معرفی غیرقانونی دو عضو دیگر هیئت مدیره مخابرات به آینده موکول شد.چرا که که بر خلاف مصوبات مجمع فوق العاده ۹ آذرماه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به جای وزیر اقتصاد و کارگزاری سهام عدالت اقدام به معرفی ناصر یوسف پور و وحید صدوقی در هیئت مدیره مخابرات کرده است.
این اقدام خلاف قانون در حالی صورت گرفته که مشخص نیست چرا علیرغم مصوبه مجمع فوق العاده مخابرات (که بالاترین رکن تصمیم گیر است) وزارت ارتباطات به جای وزارت اقتصاد و سهام عدالت دو عضو هیئت مدیره مخابرات را معرفی کرده است.
براساس این گزارش ، در پی معامله بلوک ۵۰ درصد بعلاوه یک سهم مخابرات به ارزش ۷.۸ هزار میلیارد تومان در ۵ مهرماه توسط کنسرسیوم اعتماد مبین، احراز قطعیت این معامله در ۱۸ آبان و با پرداخت وجه نقد ۲۰ درصدی به ارزش ۱۵۶۳ میلیارد تومان سرانجام در ۹ آذر ماه مجمع فوق العاده مخابرات با حضور ۹۲ درصد از سهامداران برگزار شد و طی آن وزارت اقتصاد، سهام عدالت و شرکت های شهریار مهستان، گسترش الکترونیک مبین ایران و توسعه اعتماد مبین به عنوان نمایندگان حقوقی این شرکت بزرگ بورسی انتخاب شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا