اجرای طرح ملی تامین محتوای دیجیتال کشور

محمدعلی کریمی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این طرح که با عنوان DRM در موسسه سروش رسانه در حال پیگیری است ، مدیریت حقوقی صاحبان محتوای دیجیتالی در کشور را به عهده خواهد داشت و با اجرای آن ، تولید هرگونه محتوای دیجیتالی در کشور اعم از نرم افزار ، …

محمدعلی کریمی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این طرح که با عنوان DRM در موسسه سروش رسانه در حال پیگیری است ، مدیریت حقوقی صاحبان محتوای دیجیتالی در کشور را به عهده خواهد داشت و با اجرای آن ، تولید هرگونه محتوای دیجیتالی در کشور اعم از نرم افزار ، کتاب ، فیلم و موسیقی در کشور مورد حمایت قرار می گیرد.
وی در توضیح این طرح گفت: با راه اندازی سایت اینترنتی طرح تامین محتوای دیجیتال کشور ، پدیدآورندگان محتوا می توانند در آن ثبت نام کرده و محصول خود را برای فروش به ما بسپارند. به این ترتیب محصول مورد نظر معرفی شده و بازاریابی و فروش آن در فضای وب انجام می گیرد.
کریمی با بیان اینکه فاز اول این طرح مربوط به محصولات فرهنگی هنری خواهد بود ، افزود: هفته آینده سایت این طرح رسما راه اندازی می شود و صاحبان تامین محتوا در ایران می توانند با انعقاد قرارداد ، محصول خود را برای فروش در این سایت معرفی کنند.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا