یک هفته در بازار سیمکارت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، استقبال از سیمکارت های اعتباری دولتی باعث افزایش قیمت این نوع سیمکارت در بازار شد. در حالی که بازار سیمکارت های دائمی آن بدون نوسان در اختیار مشتریان قرار گرفت.در هفته ای که گذشت، سیمکارت تالیا و ایرانسل –MTN   که ارزانتر نسبت به سیمکارت های دائمی همراه اول است ، فروش بیشتری داشت.در هفته ای …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، استقبال از سیمکارت های اعتباری دولتی باعث افزایش قیمت این نوع سیمکارت در بازار شد. در حالی که بازار سیمکارت های دائمی آن بدون نوسان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
در هفته ای که گذشت، سیمکارت تالیا و ایرانسل –MTN   که ارزانتر نسبت به سیمکارت های دائمی همراه اول است ، فروش بیشتری داشت.
در هفته ای که گذشت ، بازار سیمکارت دائمی همراه اول چون هفته های پیشین به دلیل کاهش تقاضا روزهای سرد و بی رونقی را سپری کرد.
فروشندگان این کالاهای ارتباطی معتقدند اشباع بازار سیمکارت یکی از دلایل اصلی بازار سیمکارت های ۰۹۱۲ است. به همین دلیل سیمکارت اعتباری با بهای ۵ تا ۳۰ هزار تومان بیشترین تقاضا در بازار را دارند.آنها معتقدند به دلیل بی رونقی بازار سیمکارت های ۰۹۱۲، احتمال کاهش قیمت این نوع سیمکارت در هفته آینده در بیشتر مناطق تهران وجود دارد.
به گزاش خبرنگار موبنا بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت توسط سه اپراتور همراه اول ، تالیا و ایرانسل- ام تی ان عرضه شده است که بیش از دو سوم آن ، سیمکارت اعتباری است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا