پرفروش ترین گوشی ها در هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی ۵۸۰۰ XpressMusic   که از هفته های گذشته در لیست پرفروش ترین های این برند قرار دارد، هفته گذشته با بهای ۲۸۵ هزار تومان در صدر لیست این برند قرار گرفت.صفحه نمایش لمسی TFT با …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی ۵۸۰۰ XpressMusic   که از هفته های گذشته در لیست پرفروش ترین های این برند قرار دارد، هفته گذشته با بهای ۲۸۵ هزار تومان در صدر لیست این برند قرار گرفت.
صفحه نمایش لمسی TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری۱۵/۳  مگاپیکسلی از مشخصات فنی این گوشی نوکیا است.
 گوشی ۶۶۰۰ fold نوکیا   نیز از دیگر مدل های این برند است که با قیمت ۲۲۸ هزار تومان توانسته از فروش خوبی برخوردار شد.
به گفته فروشندگان گوشی های سونی اریکسون مدل G900 این برند با بهای فروش ۱۹۵  هزار تومان بیشترین تقاضای بازار تلفن  همراه را به خود اختصاص داد و در لیست پرفروش ترین ها جا گرفت.
صفحه نمایش لمسی TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری  پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا هشت گیگابایت  از مشخصات فنی مدل فوق به شمار می آید.
گوشی  W595 سونی اریکسون این برند نیز با قیمت ۱۸۰ هزار تومانی توانست یکی از مدل های پرفروش این برند به شمار آید.
W508 سونی اریکسون نیز از دیگر مدل های این برند است که با بهای فروش ۱۸۵ هزار تومان توانست بیشترین تقاضا را در هفته ای که گذشت به خود اختصاص داد و در لیست پرفروش ترین ها جای گرفت.
اولین گوشی پرفروش ال جی طی در هفته گذشته مربوط به  GC900 Viewty Smart است که از صفحه نمایش  لمسی TFT ، قابلیت ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت microSD و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی بهره می برد.این گوشی با قیمت ۳۷۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
گوشی M620  سامسونگ نیز در هفته ای که گذشت توانست مورد استقبال مشتریان قرار گیرد.این گوشی با قیمت  ۸۲ هزارتومان توانسته از فروش خوبی در بازار تلفن همراه برخوردار شود.این گوشی  دارای صفحه نمایش TFT، دوربین VGA و ارتقا حافظه داخلی تا دو گیگابایت است.
گوشی CORBY این برند نیز که به تازگی وارد بازار تلفن همراه شده است ، مورد استقبال مشتریان قرار گرفت. بهای فروش این گوشی در بازار ۱۸۲ هزار تومان است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا