مخابرات تهران اینترنت پر سرعت می دهد

 محمد روح الهی مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا درباره جذب مشتری  برای اینترنت پرسرعت  اظهار داشت: مخابرات استان تهران  با اعلام عمومی مشتریان خود را جذب خواهد کرد . این امر مستلزم گذراندن  مراحل نصب و راه اندازی پورت های پرسرعت است.وی با بیان اینکه …

 محمد روح الهی مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا درباره جذب مشتری  برای اینترنت پرسرعت  اظهار داشت: مخابرات استان تهران  با اعلام عمومی مشتریان خود را جذب خواهد کرد . این امر مستلزم گذراندن  مراحل نصب و راه اندازی پورت های پرسرعت است.
وی با بیان اینکه تا دو ماه آینده این پروژه به بهره برداری می رسد،  تصریح کرد: در حال حاضر مخابرات تهران در حال نصب تجهیزات لازم برای ارائه پورت پرسرعت در استان است .
پیش از این معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران اعلام کرده بود اقدام به خرید ۸۰ هزار پورتADSL یا (اینترنت پرسرعت) کرده که تا مهرماه واگذار خواهد کرد.
به گفته وی وضعیت استان تهران در این زمینه با سایر استان‌ها متفاوت است و در حال حاضر شبکه فعلی این استان قابلیت واگذاری ۸۰ هزار پورت را دارد.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا