فراخوان سامانه پیامک اطلاع رسانی دولت (پاد) برای ثبت نام اصحاب رسانه

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سامانه پیامک اطلاع‌رسانی دولت (پاد) که کار خود را از مهرماه ۱۳۸۷زیر نظر دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت آغاز کرد، اخبار مرتبط با حوزه‌های مختلف عملکردی دولت و همچنین سایر اخبار مهم و فوری را از طریق پیامک برای مخاطبان و کاربران متنوع خود که …

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سامانه پیامک اطلاع‌رسانی دولت (پاد) که کار خود را از مهرماه ۱۳۸۷زیر نظر دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت آغاز کرد، اخبار مرتبط با حوزه‌های مختلف عملکردی دولت و همچنین سایر اخبار مهم و فوری را از طریق پیامک برای مخاطبان و کاربران متنوع خود که شامل گروههای متعددی هستند، ارسال می‌کند.
فاز دوم فعالیت‌های سامانه پاد که از طریق شماره ۶۰۰۰۶۶۰۰ اخبار را ارسال می‌کند، در تاریخ ۲۳ مهر ماه سال جاری با حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.
در فاز جدید توسعه خدمات پاد، این سامانه اقدام به فراخوان عمومی در میان خبرنگاران، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه کرده است.
براساس این فراخوان خبرنگاران و روزنامه نگارانی که تمایل به عضویت در سامانه پاد را دارند ، می‌توانند مشخصات خود (شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام رسانه، حوزه تخصصی) را از طریق پیامک به شماره ۶۰۰۰۶۶۱۱ یا از طریق رایانامه(ایمیل) به نشانی PAD@Dolat.ir ارسال کنند.
برگزاری نظرسنجی و مسابقه و امکان دریافت نظرات مردمی از دیگر امکانات سامانه پاد است. گفتنی است خدمات رسانی سامانه پاد به صورت رایگان انجام می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا