۱۵۰ ساله ای که جوان شد

معرفی اعضای هیات مدیره مخابرات ایران یکی از حساس ترین اقدامات سهامداران مدیریتی این شرکت بود. انتخاب وفا غفاریان و سید مصطفی هاشمی امری قابل پیش بینی بود. همچنین حضور وحید صدوقی  و ناصر یوسف پور به عنوان نمایندگان دولت و سهام عدالت در جمع پنج نفره هیات مدیره شرکت مخابرات خیلی هم بعید به نظر …

معرفی اعضای هیات مدیره مخابرات ایران یکی از حساس ترین اقدامات سهامداران مدیریتی این شرکت بود. انتخاب وفا غفاریان و سید مصطفی هاشمی امری قابل پیش بینی بود. همچنین حضور وحید صدوقی  و ناصر یوسف پور به عنوان نمایندگان دولت و سهام عدالت در جمع پنج نفره هیات مدیره شرکت مخابرات خیلی هم بعید به نظر نمی آمد.  تنها گزینه جدید مسعود مهردادی به عنوان انتخاب شهریار مهستان در این جمع بود که ظاهرا در میان فعالان این حوزه ناآشنا است.
در مجموع می توان گفت انتخاب این پنج عضو ، برگی جدید در تاریخ مخابرات ایران است و به شکلی به تاریخ ۱۵۰ ساله مخابرات دولتی پایان داد و از این پس باید با حضور این افراد، منتظر آغاز فعالیت  مخابرات خصوصی در ایران باشیم.
اگرچه فواید انتقال مخابرات به بخش خصوصی امری غیرقابل انکار است، اما امید می رود پایان انحصار  مخابرات دولتی در ایران و حذف بروکراسی های آن منجر به افزایش حق و حقوق مشترکان این بخش در زمینه دسترسی به سرویس های جدید و با کیفیت ، افزایش رقابت سالم و پیشرفت  و توسعه ارتباطات فناوری اطلاعات باشد.
اعضای جدید هیات مدیره مخابرات با مدیریت علمی و تخصصی و با استفاده بهینه از پشتوانه‌های موجود در این حوزه ، می توانند رهبری آینده ارتباطات در منطقه را برعهده گیرند.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا