بانه و مریوان مرزهای اصلی ورود تلویزیون های قاچاق

“ابراهیم درستی ” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در حال حاضر ۲۰ درصد تلویزیون های ال سی دی های غیرقانونی وارد می شود و در میان لوازم صوتی و تصویری، ال سی دی بیشترین میزان قاچاق را به خود اختصاص داده است.درستی ادامه داد: تلویزیون های قاچاقی که در بازار …

“ابراهیم درستی ” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در حال حاضر ۲۰ درصد تلویزیون های ال سی دی های غیرقانونی وارد می شود و در میان لوازم صوتی و تصویری، ال سی دی بیشترین میزان قاچاق را به خود اختصاص داده است.
درستی ادامه داد: تلویزیون های قاچاقی که در بازار به فروش می رسد خدمات پس از فروشی ندارد و به همین دلیل مصرف کننده متضرر اصلی می شود چرا که بابت تعمیر این کالای دیجیتالی باید هزینه های هنگفتی پرداخت کند.
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران  با اشاره به کاهش تعرفه این کالای دیجیتالی افزود: برای کاهش میزان قاچاق ال سی دی تعرفه واردات این محصول باید کاهش یابد تا شرکت های واردکننده قانونی بتوانند با قاچاقچیان این کالا به رقابت بپردازند. 
وی خاطر نشان کرد: در صورت عدم برخورد با قاچقاچیان این کالا ، بازار تلویزیون های کشور نیز همانند بازار تلفن همراه در اختیار کامل فعالان غیرقانونی قرار می گیرد و دولت،  شرکت های قانونی و مصرف کننده دچار ضرر و زیان فراوان خواهند شد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا