گوگل و فیس بوک محبوب کاربران موبایل

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، تحقیقات Strategy Analytics نشان داد  کاربران گوشی های تلفن همراه در سال ۲۰۰۹ بیشتر به گوگل و فیس بوک از طریق تلفن همراه تمایل داشتند.این تحقیقات نشان داد استفاده از موتور جستجوی گوگل در مقایسه با موتور جستجوی بینگ از درخواست و تقاضای بیشتری برخوردار …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، تحقیقات Strategy Analytics نشان داد  کاربران گوشی های تلفن همراه در سال ۲۰۰۹ بیشتر به گوگل و فیس بوک از طریق تلفن همراه تمایل داشتند.
این تحقیقات نشان داد استفاده از موتور جستجوی گوگل در مقایسه با موتور جستجوی بینگ از درخواست و تقاضای بیشتری برخوردار بود. همچنین دسترسی و تمایل کاربران به فیس بوک نسبت به سایر شبکه های اجتماعی درخواست بیشتری داشت.
استفاده از سرویس جستجوی یاهو در آمریکا و انگلیس به لحاظ درخواستی در حال افزایش است و وب سایت هایی چون MapQuest و Weather.com در آمریکا و وب سایت MSN در انگلیس بیشترین میزان درخواست را دارد.
بر اساس گزارش Strategy Analytics، مردم بیشتر ترجیح می دهند به همه کانال های سرگرمی که از طریق تلویزیون دسترسی دارند دست پیدا کنند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا