گوشی های وطنی در بازار تلفن همراه ناشناخته است

“محمد رحمانی ” یکی از  فعالان بازار در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: از مهمترین دلایلی که باعث شده تا گوشی های ساخت داخل چندان مورد استقبال متقاضیان قرار نگیرد عدم تبلیغات و اطلاع رسانی به روز  مناسب از جدیدترین مدل های این گوشی ها است.وی افزود: از دیگر دلایل …

“محمد رحمانی ” یکی از  فعالان بازار در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: از مهمترین دلایلی که باعث شده تا گوشی های ساخت داخل چندان مورد استقبال متقاضیان قرار نگیرد عدم تبلیغات و اطلاع رسانی به روز  مناسب از جدیدترین مدل های این گوشی ها است.
وی افزود: از دیگر دلایل استقبال نکردن از گوشی های ساخت داخل می توان به افزایش میزان گوشی های قاچاق و در پی آن افزایش تنوع انواع گوشی با مارک های معروف جهانی اشاره کرد که مانع از توجه به گوشی های ایرانی توسط متقاضیان شده  است.
رحمانی تصریح کرد: اختلاف قیمت چندانی مابین گوشی های ساخت داخل و گوشی برند های معروف وجود ندارد و بر همین اساس نیز متقاضیان چندان تمایلی برای خرید گوشی های ساخت کشور دربازار تلفن همراه کشور وجود ندارد.
در همین حال یکی دیگر از فعالان بازار معتقد است عدم ارائه گوشی های جدید و به روز تولیدکنندگان داخلی باعث شده تا گوشی های وطنی با استقبال چندانی روبرو نباشد.
آخرین بررسی خبرنگار موبنا حاکی از آن است به دلیل نبود تولید انبوه گوشی تلفن  همراه در کشور ، این گوشی ها در پشت ویترین مغازه ها دیده نمی شود.
۱۲۹/ ۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا