گوشی گوگلی HTC رخ نمود

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، Nexus One آخرین گوشی شرکت HTC است و با توجه به شایعاتی که اخیرا در مورد گوشی جدید گوگل منتشر شده به نظر می رسد این گوشی همان باشد.این تصاویر در حالی منتشر شده که گوگل کار آزمایش گوشی خود را در دست اجرا دارد …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، Nexus One آخرین گوشی شرکت HTC است و با توجه به شایعاتی که اخیرا در مورد گوشی جدید گوگل منتشر شده به نظر می رسد این گوشی همان باشد.
این تصاویر در حالی منتشر شده که گوگل کار آزمایش گوشی خود را در دست اجرا دارد و این تصاویر بر روی وب سایت FCC نشان از تاییدیه کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا دارد.
با توجه به تصاویری  که از Nexus One منتشر شده، این گوشی از سرویس های شبکه HSPA 900 / 1700 / 2100 MHz و دو باند شبکه EDGE پشتیبانی می کند.
این گوشی همچنین از اتصالات بلوتوث ۲.۱ + EDR ، ۸۰۲.۱۱b/g WiFi و کارت حافظه microSD برخوردار است.
هنوز به درستی مشخص نیست که این گوشی از نسخه ۲.۱ اندرویید بهره خواهد برد یا سیستم عامل دیگری.
گوگل اعلام کرده که گوشی جدیدش را به کارمندانش داده تا این گوشی را مورد آزمایش قرار دهند اما اعلام نشده که  Nexus One همان گوشی گوگل است.
بر این اساس کارشناسان می گویند این گوشی فقط در نام یک گوشی گوگلی است یعنی از سیستم عامل اندرویید پشتیبانی می کند و احتمال می رود این گوشی، HTC Passion باشد که از نسخه ۲.۱ سیستم عامل اندرویید بهره می برد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا