استمرار نابسامانی ضمانت نامه های تقلبی گوشی تلفن همراه در بازار

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: به شکایت های  مردم در این اتحادیه رسیدگی می شود اما همچنان شاهد توزیع گوشی با گارانتی های تقلبی هستیم که در این صورت با شکایت مشتری نیز کاری از پیش برده نمی شود چرا که بازار تلفن  همراه مملو از گوشی …

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: به شکایت های  مردم در این اتحادیه رسیدگی می شود اما همچنان شاهد توزیع گوشی با گارانتی های تقلبی هستیم که در این صورت با شکایت مشتری نیز کاری از پیش برده نمی شود چرا که بازار تلفن  همراه مملو از گوشی های قاچاق و گارانتی های متفرقه است.
وی افزود: گوشی هایی که به صورت غیرقانونی وارد بازار شده و با گارانتی های متفرقه در اختیار عموم مشتریان قرار می گیرد از معضلات اصلی بسیاری از خریداران تلفن همراه در کشور است.
درستی خاطرنشان کرد: نبود خدمات پس از فروش، تقلب در عرضه لوازم جانبی ، تعویض شارژر و باتری و غیره از جمله دلایل مشکلات کاربران به شمار می آید.
وی در رابطه با قاچاق گوشی تلفن همراه به بازارهای داخلی کشور گفت: تا زمانی که تعرفه گوشی تلفن همراه  کاهش نیابد اثر واقعی خود را در بازار نگذارد، بازار به سود قاچاقچیان است. چون در بازار گوشی های گران قیمت سود زیادی عاید قاچاقچیان می شود.
رییس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران ادامه داد: کاهش تعرفه انگیزه قاچاقچیان و واردات غیرقانونی گوشی ها را کاهش می دهد. در این صورت شاهد کاهش واردات گوشی های قاچاق به داخل کشور خواهیم بود.باشیم.
۱۲۹/۱۵
 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا