پنج عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تا پیش از ظهر فردا معرفی می شوند

دکتر سیدمصطفی سیدهاشمی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا  بدون اشاره به اسامی برگزیده شدگان از سوی این کنسرسیوم گفت: اسامی نمایندگان این کنسرسیوم تا پیش از ظهر فردا رسما اعلام خواهد شد.رییس هیات مدیره کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین که از وی به عنوان یکی از گزینه های اصلی عضویت در هیات مدیره …

دکتر سیدمصطفی سیدهاشمی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا  بدون اشاره به اسامی برگزیده شدگان از سوی این کنسرسیوم گفت: اسامی نمایندگان این کنسرسیوم تا پیش از ظهر فردا رسما اعلام خواهد شد.
رییس هیات مدیره کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین که از وی به عنوان یکی از گزینه های اصلی عضویت در هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ایران نیز نام برده می شود، گفت: از مجموع پنج کرسی هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ، سه کرسی متعلق به نمایندگان کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین است .
سیدهاشمی ادامه داد: احتمالا دولت دو نماینده خود را به عنوان اعضای حقوقی این شرکت تا پیش از ظهر فردا معرفی می کند و هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ایران رسما از روز سه شنبه مشغول به کار خواهد شد.
صابرفیضی  مدیرعامل فعلی شرکت مخابرات ایران نیز درهمین زمینه اظهار داشت: نماینده سهام عدالت و دولت نیز فردا معرفی می شود.
وی با بیان اینکه  فردا فرصت برای  تعیین  اعضای  هیات مدیره مخابرات به اتمام می رسد گفت:  براساس قانون تجارت ، تاخیر در معرفی اعضا به معنای  استعفای شخصیت حقوقی  است .
نهم آذر ماه امسال ، نخستین مجمع عمومی فوق العاده شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی سازی این شرکت ، برای انتخاب اعضای هیات مدیره جدید برگزار شد و براساس قانون باید حداکثر ۱۵ روز پس برگزاری مجمع  اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران مشخص شود.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا