قیمت سیمکارت در بازار امروز ثابت ماند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، توزان خریدوفروش سیمکارت های فوق باعث شده تا فروشندگان سیمکارت های فوق را با ثبات قیمت در اختیار مشتریان قرار دهند.به گفته فروشندگان هم اکنون بیشترین میزان تقاضا در بازار سیمکارت مربوط به سیمکار ت های اعتباری همراه اول ، تالیا و ایرانسل – ام تی ان می شود. …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، توزان خریدوفروش سیمکارت های فوق باعث شده تا فروشندگان سیمکارت های فوق را با ثبات قیمت در اختیار مشتریان قرار دهند.
به گفته فروشندگان هم اکنون بیشترین میزان تقاضا در بازار سیمکارت مربوط به سیمکار ت های اعتباری همراه اول ، تالیا و ایرانسل – ام تی ان می شود.
سیمکارت های اعتباری همراه اول به نرخ دولتی ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و در بازار آزاد به بهای ۳۰ هزار تومان فروخته می شود.
 سیمکارت های اعتباری تالیا و ایرانسل – MTN نیز در بازار آزاد  به ترتیب ۱۲ و پنج هزار تومان فروخته می شود.
سیمکارت های صفر دائمی همراه اول( ۰۹۱۲ )با کدهای دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران به قیمت ۵۷۵ ، ۵۴۵، ۳۸۵، ۳۹۰، ۳۶۵، ۳۱۵ و ۳۰۰هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار،پنج ، شش، هفت و هشت به ترتیب به بهای ۵۵۰ ، ۳۹۵، ۳۰۵، ۲۵۵، ۲۵۵ ، ۲۳۰ ، ۲۲۰ و ۲۱۰ هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
قیمت این سیمکارت ها در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.
بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت در کشور واگذار شده است . از این تعداد ۳۲ میلیون سیمکارت متعلق به همراه اول، یک میلیون مربوط به تالیا و ۱۳ میلیون مربوط به ایرانسل – ام تی ان است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا