گوگل مستقیما گوشی دست مردم می دهد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نیویورک تایمز، گوگل در حال آماده شدن برای وارد کردن گوشی هوشمند  خود به بازار است و این حرکت رقابت گوگل با اپل برای به چالش کشیدن آیفون در بازار گوشی های پیشرفته و هوشمند را تشدید می کندگوگل در حال برنامه ریزی برای عرضه گوشی جدیدی …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نیویورک تایمز، گوگل در حال آماده شدن برای وارد کردن گوشی هوشمند  خود به بازار است و این حرکت رقابت گوگل با اپل برای به چالش کشیدن آیفون در بازار گوشی های پیشرفته و هوشمند را تشدید می کند
گوگل در حال برنامه ریزی برای عرضه گوشی جدیدی بر پایه سیستم عامل اندرویید با نام “Google phone” است گوشی جدیدش را  با برند خودش به بازار عرضه کند.
بخش سخت افزاری این گوشی نسبت به گوشی های دیگر متفاوت بوده و بخش نرم افزاری آن با روش جدید در دستان کاربران قرار می گیرد.
گوگل اطلاع زیادی درباره این گوشی ارایه نداده است اما وال استریت ژورنال اعلام کرد ، گوگل قصد دارد به شکل مستقیم این گوشی را در اختیار کاربران قرار دهد.
گوگل در گزارشی اعلام کرده که اصراری به ساخت یا فروش مستقیم تلفن همراه ندارد . این شرکت ترجیع می دهد با شرکای سخت افزاری و اپراتورهای بی سیم همکاری کند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا