ابلاغ تعرفه جدید هزینه ثبت شماره تلفن صاحبان مشاغل در ۱۱۸

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات محمد روح اللهی، اظهار داشت: بر اساس این طرح مجموعه ۱۱۸ می تواند با عقد قرارداد با شرکت های تجاری و یا صاحبان مشاغل که دارای شماره تلفن در ۱۱۸ هستند، به آن ها نیز سرویس دهد. وی افزود: این طرح، …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات محمد روح اللهی، اظهار داشت: بر اساس این طرح مجموعه ۱۱۸ می تواند با عقد قرارداد با شرکت های تجاری و یا صاحبان مشاغل که دارای شماره تلفن در ۱۱۸ هستند، به آن ها نیز سرویس دهد.
وی افزود: این طرح، دو سال پیش و به دنبال درخواست و تماس مردم با ۱۱۸ برای گرفتن اطلاعات تجاری شرکت ها و صاحبان مشاغل تهیه و تدوین شد.
 روح اللهی تصریح کرد: در این طرح برای هر یک از مناطق تهران، کلان شهرها و شهرهای کوچک، تعرفه های مختص به آن منطقه در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: با توجه به مصوبه مجمع مخابرات، صاحبان مشاغل و شرکت های حقوقی برای دریافت این سرویس در تهران ۵۰۰ پالس، کلان شهرها، ۳۰۰ پالس، شهرها متوسط که بیش از دو مرکز مخابراتی دارند، ۲۰۰ پالس و سایر نقاط، ۱۰۰ پالس در ماه باید پرداخت کنند.
وی خاطر نشان کرد: بر این اساس مشترکان تهرانی با پرداخت دو هزار و ۲۳۵ تومان در ماه می توانند نام محل کار و یا شرکت خود را در فهرست مشاغل ۱۱۸ قرار دهند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، گفت: با ابلاغ این مصوبه، طرح درآمدزایی ۱۱۸ از صاحبان مشاغل در سراسر کشور، اجرایی خواهد شد.
وی در باره نحوه اجرای این طرح نیز اظهار داشت: از آن جایی که تلفن ها به اشخاص واگذار می شود و در ۱۱۸ نیز نام اشخاص ثبت شده، صاحبان مشاغل و شرکت های خصوصی می توانند با استفاده از این طرح، نام شرکت و یا محل کار خود را در کنار نام شخص صاحب تلفن، در بانک اطلاعاتی ۱۱۸ ثبت کنند.
وی تأکید کرد: اطلاع رسانی در ۱۱۸ به نام اشخاص و مشترکان حقیقی همچنان رایگان صورت خواهد گرفت و این امر، هزینه ای برای آنان  نخواهد داشت.
۱۱۷/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا