بازار بزودی بطور کامل در اختیار قاچاقچیان قرار می گیرد

 “حسین پاینده ” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا،  سهم ۹۵ درصدی قاچاقچیان از بازار فعلی را نتیجه اعمال تعرفه غیر کارشناسی در این حوزه اعلام کرد و گفت : بزودی چند شرکت باقیمانده در این حوزه نیز تعطیل خواهند شد.وی افزود: با شرایط فعلی که میزان واردات گوشی های قاچاق به …

 “حسین پاینده ” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا،  سهم ۹۵ درصدی قاچاقچیان از بازار فعلی را نتیجه اعمال تعرفه غیر کارشناسی در این حوزه اعلام کرد و گفت : بزودی چند شرکت باقیمانده در این حوزه نیز تعطیل خواهند شد.
وی افزود: با شرایط فعلی که میزان واردات گوشی های قاچاق به سهولت صورت می گیرد جایی برای رقابت و فعالیت در بازار پرهیاهوی گوشی تلفن همراه برای شرکت های قانونی باقی نمانده است.
پاینده خاطرنشان کرد: گسترش روز افزون فعالیت قاچاقچیان و استقبال مشتریان از این نوع گوشی ها باعث شده شاهد فروش بالای این گوشی ها در بازار باشیم.
وی تصریح کرد:  با کاهش ۱۵ درصدی تعرفه، تمامی شرکت های قانونی می توانند با افزایش عرضه گوشی های با گارانتی اصلی در بازار، رضایت خاطر مصرف کنندگان را فراهم کنند. چرا که در آن صورت متقاضیان می توانند به خرید گوشی های اصلی اقدام کنند.
وی افزود: با تعرفه ۱۰ درصدی، فعالان قانونی می توانند با افزایش فعالیت عنان بازار را از دست قاچاقچیان خارج سازند.
پاینده تصریح کرد: تعرفه ۲۵ درصدی واردات و عدم مقابله جدی با قاچاق گوشی تلفن همراه باعث شده است این بازار پرمصرف در اختیار قاچاقچیان قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بالا بودن تعرفه واردات گوشی تلفن همراه در سال های اخیر که تنها به دلیل حمایت از تولیدکنندگان داخلی صورت گرفته بود، باعث شد فعالیت قاچاقچیان روز به روز گسترش یابد.
شرکت کامتل به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه عرضه گوشی های ال جی، سونی اریکسون و اچ تی سی در سطح بازار تلفن همراه کشور محسوب می شود.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا